Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#5047Neochota akceptovat odstoupení od kupní smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 29 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.11.2014, před 10 lety

Roman Egrt

Znění stížnosti

Po třetí reklamaci mobilního telefonu, jsem žádal prodavače O2 v OC Olympia v Mladé boleslavi o odstoupení od kupní smlouvy a vrácení finančních prostředků, nebo výměnu telefonu za jiný.Bylo mi sděleno, že toto je v kompetenci paní vedoucí a ta se o víkendu v prodejně nenachází abych se dostavil ve všední den.To je pro mne problém,pracuji v Praze a Mladá Boleslav je od mého Bydliště cca 35Km.


Produkt

Mobilní telefon ZTE


Požadované řešení

Moje představa řešení je : po čtvrté a naposledy přijet do prodejny, předat nekvalitní výrobek,vzít si peníze a odjet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.12.2014 19:49, před 10 lety

Spotřebitel je povinen svůj nárok uvést do reklamačního protokolu současně s uplatněním reklamace. Pokud je již vada odstraněna, protože spotřebitel svůj nárok nezvolil, není možné jej zvolit zpětně. Pokud je telefon opět vadný nebo se vada znovu vyskytne, je nutné nárok uvést do reklamačního protokolu. Při splnění zákonných podmínek a uznáním reklamace se nárok stává pro prodávajícího závazný. Spotřebitel může požadovat odstoupení od kupní smlouvy z důvodu opakovaného výskytu vady po opravě (3. stejná/4. různá vada). Podmínkou je, že zboží není možné řádně užívat jako věc bez vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.12.2014 10:38, před 10 lety

Hezký den, v případě, že nebylo z důvodu vedoucího pobočky možné získat výměnu nebo náhradu na dané prodejně v daný den, je možné toto učinit na jakékoliv jiné značkové prodejně O2 – tedy například některé v Praze, kde pracujete.
Václav Brožek, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 14:33, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.