Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Objednal jsem si vitamín D3 na základě reklamy firmy NaturaMed, za cenu 49,00 Kč dne 10.2.2021 Asi do 10 dnů mi přišla složenka na
úplně jiné zboží v částce přs 1000,Kč na Omega 3 na první část, přičemž jsem se při souhlasu zavázal, ža musím odebrat několik dávek, což by činilo celkem asi 5000,-Kč. A když toto odsouhlasím,
nebudu muset platit částku 49,-Kč. Složenku jsem vyhodil, což byla chyba, protože tím nemám doklad, kterým bych to prokázal jako fakt.
V té chvíli to nevadilo, protože zboží jsem nedostal a očekával jsem, že firma zašle jako jiné seriozní společnosti údaje pro úhradu bankovním převodem Nic nepřícházelo až 6.3.2021 mi dopravce
zboží doručil.Spolu s vitamínem zde byla upět složenka na Omega 3 opět s dovětkem, že pokud se pro ni rozhodnu, nebudu muset za tuto
zásilku platit.V záhlaví tohoto sdělení byly následující údaje"
číslo zásilky,, datum fakturace, ,datum splatnosti ( 25.2.2021),
zákaznické číslo a moje adresa. Zkoušel jsem se spojit telefonem,
ale nebylo možné se dovolat. A tak jsem čekal dál a to byla další chyby, Dnes, 4.5.2021mi zaslali sdělení, že jsem povinen zaplatit pokutu 70,-Kč za upomínku, plus cenu 49,-Kč.Zaplatil jsem. Ale co bylo pro mne překvapením, že zde bylo uvedeno číslo faktury,které
bylo shodné s číslem zásilky.A teprve na složence byly uvedeny
potřebné fakturační údaje.Závěrem podotýkám, že mi NaturaMed nikdy a žádnou cestou nezaslal jakoukoliv upomínku,že jsem nezaplatil a nikdy mi nezaslal doklad, který se nazývá faktura, nebo jiný doklad, kde by byly údaje, které by sloužily pro úhradu prostřednictvím internetového bankovnictví-Bankovním převodem, jak jsem ve své objednávce uvedl. Toto by spíše mělo být upozorněním
pro ostatní zákazníky - pozor- NaturaMed po této stránce není
pro zákazníky přívětivý. Jaroslav Halfar
PS. Existuje u Vás nějaký seznam firem,kde je vhodné se mít napozoru a se kterými je dobré si nic nezačínat ? napište mi.
Děkuji.
Nepožaduji žádné řešení, vím že jsem měl být aktívnější. ale už to cítím, že mi chybí ten zápal mládí, ( mám už dost přes 70 let a
začínám zapomínat), nicméně přivítal bych nějaké upozornění na
" nepřívětivé firmy"- máte něco takového, nebo víte, že někde něco podobného existuje, Děkuji.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost po spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že k tomu má právní důvod. Spotřebiteli doporučujeme, aby vyzval společnost k doložení důvodu, proč si nárokuje údajný dluh.
Pokud jde o dotaz spotřebitele na rizikové e-shopy, jejich seznam vede ČOI a je dostupný na webové stránce https://www.coi.cz/pro-spotrebitele/rizikove-e-shopy/
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Halfare,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že Vaši objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris, kterou jste nám zaslal dne 5.2.2021 evidujeme a na základě této objednávky Vám bylo zasláno zboží, s termínem doručení okolo 10.2.2021. Splatnost pohledávky ve výši 49,- Kč byla ke dni 25.2.2021. Složenka pro úhradu uvedené částky byla (a vždy je) součástí zásilky. Je nám líto, že, jak uvádíte, jste produkt obdržel až 6.3.2021, z naší společnosti byl však odeslaný v řádném termínu. Pozdní doručení je věcí dopravce. Vzhledem k tomu, že jsme od Vás úhradu neobdrželi (mezitím systém odeslal upozornění na neuhrazenou pohledávku s fakturačními údaji). Původní splatnost faktury byla dne 25.2.2021, úhradu naše společnost obdržela až 5.5.2021. Vaše tvrzení, že jste obdržel složenku na jiné zboží v částce 1000,- Kč a navíc se závazkem odběru pěti dávek je zcela nepravdivé. Zaslána Vám byla pouze nabídka na nákup výhodného ročního balení produktu OmegaMarine Forte+. Záleží na každém, zda této nabídky využije či nikoliv. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že jakékoliv potíže s doručením zboží, reklamace, apod. je vždy připraven a ochoten vyřešit náš zákaznický servis.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.