Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den
Po telefonickém hovoru s NaturaMed jsem objednal jedno 3 měsíční balení. Dále jsem již neobjednával a tato společnost mne vystavila fiktivní složenky na jejich necertifikovanyý produkt!!!!!
Po mém pokusu komunikovat s touto společností pomocí datové schránky která je vedená na právnickou osobu se domnívám že jde o podvodné jednání a jsem připraven proti této společnosti IČO: 26106965 NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o podat trestní oznámení.....
Zrušit zasílání fiktivních složenek!!!!!!!
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejko) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).
Vážený pane Libro,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že jsme Vaši objednávku prověřili. V listopadu 2020 jste telefonicky objednal půlroční balení produktu FlexiMed, na základě této objednávky Vám byl produkt zaslán, s termínem doručení okolo 1.12.2020 na Vámi uvedenou adresu. Součástí zásilky bylo také půlroční balení vitamínu C zcela zdarma. Během hovoru jste zvolil variantu úhrady prostřednictvím šesti měsíčních splátek, přičemž k dnešnímu dni evidujeme k úhradě ještě tři splátky. Nejedná se tedy o žádné zasílání fiktivních složenek, jde o sjednaný způsob úhrady produktu. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že Státní zdravotní ústav v Praze nám udělil certifikát o zdravotní bezpečnosti produktu FlexiMed. Tento i ostatní certifikáty si každý může prohlédnout na našich webových stránkách. Nemáte-li o produkt zájem, neotevřené balení je možno zaslat zpět na naši adresu U Smaltovny 625, 370 01, České Budějovice.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.