Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, v březnu 2021 jsem objednávala z obchodu ozonne.cz, zboží mi bylo koncem března doručeno, přičemž jsem zaplatila 838,- Zboží jsem ale do týdne vracela, z důvodů špatné velikosti, pro rychlejší vyřízení jsem zasílala na adresu do Polska, kterou mají uvedenou na webových stránkách. Nevšimla jsem si ovšem, že zboží lze zasílat i doporučeně, tak jsem odeslala jako obyčejný balík, ve kterém bylo vše potřebné co obchod při vrácení vyžaduje, zboží v původním obalu, vratný formulář vč. čísla účtu. Jde poměrně o velkou částku a dodnes jsem peníze za zboží neobdržela zpět. Snažila jsem se spojit i s pobočkou v ČR, kde operátor přes e-mail byl naprosto laxní. Mohu případně přeposlat na nějaký Váš e-mail celou komunikaci s pobočkou v ČR.
Vrácení peněz za zboží.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící v Polsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.