Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dne 30.5.2021 přestaly fungovat všechny užívané služby - pevný internet, TV, Wi-Fi. Okamžitě jsem kontaktovala zákaznickou linku se sdělením problému. Bylo konstatováno, že bude předáno technikům. 1.5.2021 jsem vznesla dotaz na technika, který mě měnil zařízení v rámci spojení UPC a Vodafone. Ten mě sdělil, že problém je v tom, že nebyla provedena registrace mého zařízení do sítě a je to jen otázka pár kliků na PC. Bohužel nemůže napravit sám, nemá oprávnění. Ihned jsem tedy 3.5.2021 volala na zákaznickou linku a sdělila, kde je řešení mého problému. Bylo mě sděleno, že bude předáno dalším technikům a že to může trvat klidně i tři týdny. Požádala jsem i o kontakt na některého technika, bohužel bezvýsledně. A na pevnou linku společnosti se nedá dovolat. Bohužel, doposud služby nebyly zaktivovány.
modem: COMPAL CH7465VF č. DEAP70652360, set-top-box CAS ID: 233076957374
registrace zařízení a zprovoznění služeb
|
Tweet |
Nebylo-li možné službu využít ve sjednané kvalitě nebo ji bylo možné využít jen částečně, kvůli závadě na straně společnosti, je společnost povinna zajistit odstranění závady a přiměřeně snížit cenu nebo po dohodě se zákazníkem zajistit poskytnutí služby náhradním způsobem.
Spotřebitel by měl v souladu s § 64 odst. 7 zákona o elektronických komunikacích službu u společnosti reklamovat a žádat nápravu (požadovat přiměřené snížení ceny nebo zajištění služby náhradním způsobem). Způsob uplatnění reklamace za poskytnuté služby, včetně údajů o tom, kde a v jakých lhůtách lze reklamaci uplatnit, je povinnou součástí smlouvy uzavřené mezi zákazníkem a společností.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Konopková, mrzí mě, vzniklé komplikace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám,prosím, přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.