Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zaplaceny 2 zálohové faktury na demontáž a montáž, kolen, pergoly, zastřešení bazénu a podlahu v pergole. Celková částka přesahující 250 tis. korun. Jelikož u nás pán již v minulosti pracovala vše bylo korektní, neměli jsme důvod nevěřit. Návrh, bourací práce i začátek stavby byl v termínu a nic nenasvědčovalo tomu, že jde o záměr začít, ale nedokončit. Vše mělo být hotovo dle slibů do 14 dnů - dnes je tomu 1,5 roku a celou záležitost řeší v současné době soud. Na konci roku 2019 jsme pana Kropáčka přiměli předložit smlouvu o dílo, kterou jsme podepsali, ale to nám moc nepomohlo. Materiálu a práce nebylo odvedeno ani za 100 tis. Kč. Neustále měl problém, jinde na jiné zakázce nebo problémy s dětmi a výmluva za výmluvou, přijel něco pošolíchal a za 2 hodiny byl pryč. Prověřovali jsme si bonitu pana Kropáčka a ihned jsme pochopili, že svoje peníze (materiál) již nikdy neuvidíme. Má více jak 20 exekucí, nejen za soudní spory s klienty, což si lze ověřit na portálech Exekucí. Rozhodně nedoporučujeme s ním o jakékoli zakázce jednat. viz.:https://www.nejremeslnici.cz/profil/48797-pergoly-turnov?phrase=krop%C3%A1%C4%8Dek. Rozhodně NEDOPORUČUJI.
Dřevo stavba Pergola a kolna
Vrácení dlužných peněz nebo materiálu.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil cenu za dílo, má zhotovitel povinnost dílo provést v ujednaném termínu. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Jestliže dílo není ve smluveném termínu provedeno (tj. dokončeno a odevzdáno), upozorní spotřebitel zhotovitele, že neprovedl dílo včas a poskytne mu přiměřenou lhůtu k provedení, resp. k dokončení díla (lze poskytnout i mlčky).
Pokud není dílo provedeno ani v náhradní lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Plnil-li dlužník z části (tzn. byla-li zhotovena část díla), může spotřebitel odstoupit jen od smlouvy v rozsahu nesplněného zbytku plnění, a tedy žádat vrácení peněz jen za dosud neprovedenou část díla (to neplatí, pokud by poskytnuté částečné plnění nemělo samo o sobě pro spotřebitele objektivní význam).
Nereaguje-li zhotovitel na běžnou komunikaci, je možné ho vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.