Společnost


prodejs.com (popř. sleva24.store)

Počet nahlášených stížností:168
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50509Nedodání zboží, i když bylo zaplaceno. Nekomunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2021, před 4 lety

Jana Nováčková

Znění stížnosti

Objednala jsem si zboží nabízené pod názvem MIRACOLO (RotatingShelf) a zaplatila 779,895 Kč platební kartou online. Obdržela jsem číslo pro sledování zásilky: YT2109101277018993.
Čekám více jak měsíc, zboží nebylo doručeno.

a) Zaslala jsem dotaz a výzvu na adresu: info@prodejs.com. Emailová adresa nefunkční, emaily se vrací zpět.
b) Snažím se sledovat doručení a změny stavu na https://www.ship24.com/cs/tracking?p=YT2109101277018993. Pod výše uvedeným číslem je pouze informace o tom, že cílem dodávky je CZ a že daný obchodní případ stále "zpracovávají". ("processing").
c) Využila jsem komunikačního kanálu na webové stránce: https://www.prodejs-shop.com/pages/kontakt . Na výzvy zasílané prostřednictvím "tabulky" na webové stránce firma nereaguje.

Domnívám se, že se jedná o podvodnou společnost, přidávám se ke stížnostem zde již zveřejněným a ráda se připojím ke společnému postupu proti této společnosti.

S pozdravem
(kontakt viz referenční údaj)


Produkt

Mám pouze obrázek inzerovaného zboží. Jedná se o kulaté košíky na tyčce, které je možno vysouvat do stran. Slouží ke skladování věcí či potravin.


Požadované řešení

Požaduji (v daném pořadí)
1) dodání zboží
2) Nelze-li zboží dodat, vrácení peněz.
3) Nelze-li zboží ani dodat a není-li firma schopna či ochotna vrátit peníze, přála bych si, aby byly podniknuty kroky směřující k zabránění dalšímu podvodnému jednání firmy. Chtěla bych se přidat k těm již dříve poškozeným zákazníkům tak, aby bylo postupováno společně a jednotně.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2021 09:24, před 4 lety

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

V České republice prozatím neexistuje možnost podat hromadnou žalobu. V případech, kdy lze usuzovat, že nejde o ojedinělý exces, ale o zaběhnou praktiku prodávajícího, může však spotřebitel zvážit podání trestního oznámení. Minimální škoda musí překročit 10 000,- Kč, nicméně škoda se na základě obdržených oznámení sčítá.

Česká obchodní inspekce před nákupem na těchto stránkách varuje. Jako provozovatel webu není uveden nikdo, stránky jsou tedy zcela anonymní a spotřebitel neví, s kým uzavírá kupní smlouvu a vůči komu může nárokovat svá práva.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2021 13:01, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 13:43, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.