Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#5051Zamítnutá reklamace MT LG FLEX

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2014, před 10 lety

Taťána Petříková

Znění stížnosti

Cca v 3/2014 jsem zakoupila mobilní telefon LG FLEX 955. Jelikož se jedná o vyšší třídu, zaplatila jsem si zároveň pojištění pro případ ztráty, rozbití, odcizení.... MT se mi po pádu poškodil, volající neslyšel můj hlas. Uplatnila jsem tedy reklamaci někdy během září v rámci pojištění. ALZA mi na základě pojištění vrátila MT "zánovní", protože původní asi opravit nešel. Divila jsem se, proč zánovní a zda tomu tak opravdu je, nevím. Domnívala jsem se, že pokud nejde opravit, že v rámci pojištění dostanu nový, nikoli zánovní. Pojištění jsem si zaplatila na 2 roky, po celou dobu záruky. Po uplatnění tohoto požadavku, mi ALZA sdělila, že již výměnou za "zánovní" MT tímto o další výhody zmíněného pojištění přicházím a pojištění zaniká. Převzala jsem si "zánovní přístroj" a v autě ho napojila na klasickou auto nabíječku s USB připojením, fungující na všechny USB. Plně a stále fungující. Ale MT nešel nabít, proto jsem to neřešila a nechala jsem to na doma. Když jsem však mobil dala do domácí sítě, MT rovněž nereagoval. Při předání zánovního telefonu mi předali MT pouze zabalený v igelitu, bez vyzkoušení a předvedení, potažmo zdůrazním, že bez nového nákupního dokladu a novou zárukou. Obrátila jsem se na ALZU s tím, že nemohu mít už 3 měsíc telefon v opravě a telefon chtěla vrátit. Opět prošel tedy klasickou reklamací s tím, že mi reklamaci zamítli jako mechanické poškození, viz.:Vyřídili jsme Vaší reklamaci SRE14323162.
Způsob vyřízení: Zamítnutí
Bližší informace: Mechanické poškození systémové desky / Poškozeno použitím nekompatibilního zdroje elektrické energie. Záruka zaniká.
urgovala jsem svůj požadavek, trvala jsem na přehodnocení reklamace s tím, že mi přístroj nikdo nepředvedl, že nebyl ani v krabici, byť v jiné a nakonec mi po dvou dnech poslali nepochopitelné nové vyjádření s tím, že:Vyřídili jsme Vaší reklamaci ORE14359990.
Způsob vyřízení: Zamítnutí
Bližší informace: Mechanické poškození / Poškozeno nevhodným zacházením. Dle vyjádření servisního střediska závadu způsobilo používání neoriginální auto nabíječky. Pokud byla zakoupena u společnosti Alza, je možné reklamovat danou komponentu a na základě vyřízení reklamace bude možné uplatňovat nárok na náhradu škody mobilního telefonu.

Produkt je připraven k vyzvednutí na VÝDEJI ZBOŽÍ v naší provozovně na adrese Alza.cz , Jateční 33a, Praha 7 Holešovice Po-Ne 8-20h.
Vůbec nerozumím tomu "zánovní", "zánik pojištění", "zamítnutí", neoriginální nabíječky apod.... Chtěla bych vás požádat o pomoc při řešení, jakým způsobem se lze dožadovat práv a existuje-li nějaké řešení. Na telefonu používám internet denně, včetně bankovnictví a dalších užitečných aplikací, což mi nyní činí potíže. Za součinnost mnohokrát děkuji


Požadované řešení

Protože jsem téměř 3 měsíc bez MT, požaduji nyní vrácení částky a MT zakoupím v jiné prodejně, na což jsem v ALZE upozornila po táhlé reklamaci. Praktiky ALZY se mi příčí viz.: reakce od spotřebitelů zde, potažmo z recenzí na internetu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.12.2014 08:53, před 10 lety

V tomto případě záleží, jak jsou sjednány podmínky služby pojištění. Spotřebitelka má právo na předvedení výrobku, které může realizovat a lze to vždy doporučit, ale pokud tento nárok spotřebitel nevznesl, prodávající tuto povinnost nemá automaticky.

Spotřebitelka by si nyní měla ověřit, jaké nároky jí plynou ze služby pojištění a ty požadovat. Telefon by jí měl být předán ve stavu způsobilém k používání, pokud by se mělo jednat o zánovní kus. Pokud se tak nestalo, mělo by to nyní spotřebitelka rozporovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.6.2015 13:35, před 10 lety

Společnost byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.