Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den dne 30.4 2021 jsem se po telefonu domlouval s operatorkou o uhradu s tim ze mi pocka do 3.5.2021 a ze mi nevznikne zadna smluvni pokuta maji tento hovor monitorovani ale z jejich strany to zaprely a dali mi pokutu 600 kc uz nevi jak si vydelat tak nechapu proc maji ty hovory monitorovani kdyz lzou jsem nespokojeni s jejich jednanim pryc od nich
zrusit smluvni pokuty
|
Tweet |
V souladu s § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje. Jedná se o deklaraci základní zásady závazkového práva pacta sunt servanda. Zároveň dle § 5 odst. 1 občanského zákoníku platí, že kdo se veřejně nebo ve styku s jinou osobou přihlásí k odbornému výkonu jako příslušník určitého povolání nebo stavu, dává tím najevo, že je schopen jednat se znalostí a pečlivostí, která je s jeho povoláním nebo stavem spojena. Jedná-li bez této odborné péče, jde to k jeho tíži.
Pokud tedy zaměstnanec jedná v pozici profesionála zastupujícího podnikatele (společnost) se spotřebitelem, a ujistí ho (resp. slíbí mu), že "s úhradou počká a nevznikne žádná pokuta", pak je jeho povinností toto zajistit. V opačném případě jde jeho pochybení k tíži společnosti. Jednání zaměstnance v souladu s § 430 odst. 1 občanského zákoníku zavazuje společnost, nejednalo-li se o zjevný exces.
Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Boudníkova 2506/01, 180 00 Praha 8-Palmovka. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.