Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#50516Spatna komunikace ze strany operatoru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
05.05.2021, před 4 lety

JOZEF HOLIK

Znění stížnosti

Dobry den dne 30.4 2021 jsem se po telefonu domlouval s operatorkou o uhradu s tim ze mi pocka do 3.5.2021 a ze mi nevznikne zadna smluvni pokuta maji tento hovor monitorovani ale z jejich strany to zaprely a dali mi pokutu 600 kc uz nevi jak si vydelat tak nechapu proc maji ty hovory monitorovani kdyz lzou jsem nespokojeni s jejich jednanim pryc od nich


Požadované řešení

zrusit smluvni pokuty


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2021 15:33, před 4 lety

V souladu s § 3 odst. 2 písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, platí, že daný slib zavazuje. Jedná se o deklaraci základní zásady závazkového práva pacta sunt servanda. Zároveň dle § 5 odst. 1 občanského zákoníku platí, že kdo se veřejně nebo ve styku s jinou osobou přihlásí k odbornému výkonu jako příslušník určitého povolání nebo stavu, dává tím najevo, že je schopen jednat se znalostí a pečlivostí, která je s jeho povoláním nebo stavem spojena. Jedná-li bez této odborné péče, jde to k jeho tíži.

Pokud tedy zaměstnanec jedná v pozici profesionála zastupujícího podnikatele (společnost) se spotřebitelem, a ujistí ho (resp. slíbí mu), že "s úhradou počká a nevznikne žádná pokuta", pak je jeho povinností toto zajistit. V opačném případě jde jeho pochybení k tíži společnosti. Jednání zaměstnance v souladu s § 430 odst. 1 občanského zákoníku zavazuje společnost, nejednalo-li se o zjevný exces.

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Boudníkova 2506/01, 180 00 Praha 8-Palmovka. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.