Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5052Nedodání balíku do ruky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2014, před 10 lety

TRATEC-CS, s.r.o. Lenka Zbončáková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 24.11. byl odeslán "balík do ruky" s doručovacím číslem DR0088638166X s tím, že odesílatel byl ujištěn, že naší firmě zásilku 100% doručí do druhého dne, tzn. 25.11. Po spojení s poštou jsme byli informováni, že balík nemusíme obdržet ani dnes. Balík obsahuje díl, který nutně potřebujeme k expedici. Již teď víme, že nestihneme včas dodat zakázku konečnému zákazníkovi a tudíž nám bude přeúčtováno penalé za spožděné dodání!!!! Dále, jak si za tuto službu můžete účtovat takové peníze, když popis služby nejste schopni zajistit. Tato situace se nestala poprvé a v dřívějších případech jsme ji nechtěli řešit v domnění, že šlo o omyl. Žádám Vás o prošetření ,byla bych ráda, aby se tato situace neopakovala.
Prosím o návrh řešení.
Děkuji Zbončáková


Požadované řešení

Žádám, aby se tato situace už neopakovala ,pokud má být balík doručen do 24hod., tak, aby tak bylo učiněno.


Požadované řešení

Prosím o návrh řešní!!
Balík bychom potřebovali dnes


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2014 17:25, před 10 lety

Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.

Česká pošta odpovídá dle § 12 odst. 2 zákona o poštovních službách jen za škodu, která vznikla v době od poštovního podání do dodání či vrácení.

Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.