Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:187
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50526Neoprávněně naúčtovaný poplatek, do budoucna prosím zrušit platbu 99 CZK Content for Mobile

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2021, před 4 lety

Josef Mrkvička

Znění stížnosti

Na faktuře od operátora O2 č.5157402154 se objevila položka Platba přes internet 4 ks Koncová cena 396.00 Kč. Je to 4 x 99 Kč, předplatné Content for Mobile, nejsem si vědom, že bych si něco takového objednal.
Vstoupil jsem na stránku https://www.mobile4fun.mobi/cs-cz/terms a hledal avizovanou možnost odhlášení, a neuspěl jsem: Odhlásit se z odběru můžete prostřednictvím portálu pomocí položky “Zrušit odběr”.
Vzhledem k tomu, že jsem zde viděl řadu stejných stížností, tak se obávám, že se jedná o podvod.
Našel jsem "návod" jak zrušit předplatné:
Pokud chceš zrušit své předplatné služby Mobile4Fun, postupuj podle níže uvedených kroků:

1) Přejdi na přihlašovací stránku a zadej své uživatelské jméno a heslo. Ve většině případů systém tvé přihlašovací údaje rozpozná a automaticky tě přihlásí.

Pokud si své uživatelské jméno nebo heslo nepamatuješ nebo je nemůžeš najít, můžeš je získat znovu na stránce Zapomenuté heslo. Stačí ti k tomu zadat své telefonní číslo a přihlašovací údaje ti přijdou v SMS zprávě.

2) Jakmile se přihlásíš, přejdi na stránku Zrušení předplatného. Kliknutím na tlačítko „Zrušit předplatné“ se tvé předplatné ukončí. Chvíli poté také dostaneš potvrzovací SMS zprávu.

Nic z toho jsem neudělal. Protože jsem se ke službě nikdy nehlásil. Navíc žádná stránka Zapomenuté heslo neexistuje.


Produkt

Jedná se o možnost stahovat dětské mobilní hry ze stránky https://www.mobile4fun.mobi/cs-cz


Požadované řešení

Prosím vrátit zaplacené peníze 396 CZK z vyúčtování O2 5157402154 a další poplatky neúčtovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.5.2021 10:03, před 4 lety

Kontakt na zákaznickou službu je: mobile4fun.cz@silverlines.info

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 11:54, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2021 11:07, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.