Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý deň,
Dňa 15.4.2021 som objednal u vás ročné balenie produktu Vitamín D3 VitaSolaris, zákaznické číslo:1160263. Objednávku som uskutočnil unáhlene a v dobrom úmysle. Žiaľ na základe informácií na internete som sa rozhodol požiadať o zrušenie obchodného vzťahu.
Žiadam Vás o zrušenie objednávky a akýchkoľvek obchodných vzťahov s vašou firmou.
Zároveň Vás žiadam vymazanie osobných údajov.
S pozdravom
Adrián Kišiday
Ročné balenie produktu Vitamín D3 VitaSolaris zadarmo
Žiadam Vás o zrušenie objednávky a akýchkoľvek obchodných vzťahov s vašou firmou. Zároveň Vás žiadam vymazanie osobných údajov.
|
Tweet |
Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Jelikož má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy uzavřené distančním způsobem ve lhůtě 14 dnů po převzetí zboží bez udání důvodu, má toto právo za použití logického výkladu i ještě před samotným převzetím.
Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.
Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával její osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Spotřebiteli doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Vážený pane Kišidayi,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Nejprve mi dovolte Vás informovat, že veškeré požadavky našich zákazníků je možné zaslat našemu zákaznickému servisu a to buď emailem nebo telefonicky.
Naše společnost eviduje Vámi zmíněnou objednávku produktu Vitamín D3 VitaSolaris, kterou jsme obdrželi dne 15.4.2021 a rovněž evidujeme objednávku produktu OmegaMarine Forte+, ze dne 16.4.2021. Oba produkty již byly vyexpedovány, s termínem doručení okolo 6.5.2021, respektive 8.5.2021. Pokud o produkty nemáte zájem, je možné je zaslat zpět a to i nad rámec zákonné lhůty. Po doručení zpět do našeho skladu budou pohledávky po 49,- Kč stornovány. Na závěr mi dovolte Vás informovat, že zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.