Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Poslala jsem na reklamaci reproduktor JBL FLIP 4 , který začal chrčet. Poslala jsem
ho na Dol-Kre-4you s. r. o. Včera mi bylo zboží vráceno že reklamace nejde vyřídit kladným způsobem proto že nejde o výrobní vadu, ale o přetížení reproduktoru (Roztržená membránu ).
Dnes jsem tam volala pro vysvětlení a pán mi řekl ať si napíšu e-mail na reklamaci.
V e-mailu mi bylo odepsáno že si firma na tom trvá a bylo nám řečeno že si respektivě můžeme za to sami.
Reproduktor nikde nespadl a nijak nebyl poškozený a také tím odpovídá membránu jsem taky neroztrhla .
Mrzí mě že musím psát stížnost ale reproduktor mám rok a taky nebyl nejlevnější.
Reproduktor byl zakoupen na Heurece 15.11.2019.
JBL FLIP 4 , JBLFLIP4SQUADAM, SN: GG0407-DJ0222120, IC-6132A-JBLFLIP4S
Ráda bych dostala nový kus nebo vracení peněz.
A hlavně aby semnou někdo řešil reklamaci slušně jako já s protější stranou.
Budu ráda, když se to rozumně vyřeší .
|
Tweet |
Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.