Společnost


Systém Centre s.r.o.

Počet nahlášených stížností:116
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

83%
17%
Toto skore je založeno na 12 stížnostech.

#50531Podvod s telefonem

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2021, před 4 lety

David Kožaný

Znění stížnosti

V prosinci 2020 jsem u společnosti System Centre s.r.o. zakoupil mobilní telefon Samsung Galaxy A50. Po cca 4 měsících provozu přestal fungovat display, telefon jsem předal do opravy, která řeší i záruční servis. Poté mi bylo sděleno, ze mobilní telefon nebyl určen pro náš trh, nýbrž pro německý a co bylo nejvíc, mobilní telefon byl otevřen již před zakoupením, dva šroubky upínající různá příslušensrví chyběly a dva byly zaměněny za neoriginální. Firma System... zřejmě repasuje nefunkční telefony a poté je prodáva jako nové. U této "společnosti" si určitě dalšího nekoupím.


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2021 13:00, před 4 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.

Reklamaci je nutné uplatnit u prodávajícího, protože to on za bezvadnost zboží odpovídá. Prodávající podle zákona musí přijmout reklamaci v kterékoli své prodejně. V případě, že nemá takové obchodní prostory, lze reklamaci směřovat na adresu jeho sídla nebo místa podnikání. Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dnů.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.6.2021 09:46, před 4 lety

Vážený pane Kožaný, nikoho s tímto jménem v našich objednávkách a tedy ani reklamacích neevidujeme (ani v případě vyhledání jména Kožený - pro případ možného překlepu).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.7.2021 16:14, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.