Počet nahlášených stížností: | 116 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V prosinci 2020 jsem u společnosti System Centre s.r.o. zakoupil mobilní telefon Samsung Galaxy A50. Po cca 4 měsících provozu přestal fungovat display, telefon jsem předal do opravy, která řeší i záruční servis. Poté mi bylo sděleno, ze mobilní telefon nebyl určen pro náš trh, nýbrž pro německý a co bylo nejvíc, mobilní telefon byl otevřen již před zakoupením, dva šroubky upínající různá příslušensrví chyběly a dva byly zaměněny za neoriginální. Firma System... zřejmě repasuje nefunkční telefony a poté je prodáva jako nové. U této "společnosti" si určitě dalšího nekoupím.
Vrácení peněz
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat opravu věci nebo dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Reklamaci je nutné uplatnit u prodávajícího, protože to on za bezvadnost zboží odpovídá. Prodávající podle zákona musí přijmout reklamaci v kterékoli své prodejně. V případě, že nemá takové obchodní prostory, lze reklamaci směřovat na adresu jeho sídla nebo místa podnikání. Na vyřízení reklamace má prodávající 30 dnů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Vážený pane Kožaný, nikoho s tímto jménem v našich objednávkách a tedy ani reklamacích neevidujeme (ani v případě vyhledání jména Kožený - pro případ možného překlepu).
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.