Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#50534Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2021, před 4 lety

Jan Chudý

Znění stížnosti

V loňském roce jsem si zakoupil internet včetně modemu na splátky. Vzhledem k nefunkčnosti internetu mi bylo technikem společnosti o2 sděleno, že je opravdu špatný signál a mám službu zrušit. Zrušení internetu proběhlo v pořádku, ale stále mám zaplatit za modem, který mi je nyní naprosto k ničemu a nikdy ho již nevyužiji. Po opakovaných reklamacích je stanovisko společnosti stále stejné. Po dvou emailech, které jsem odeslal přímo osobě, která se reklamacemi zabývá, mi nebyla sdělena odpověď. Do této doby jsem byl spokojeným zákazníkem společnosti přes 20 let.


Požadované řešení

Zrušení doplatku za modem


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2021 11:42, před 4 lety

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
7.5.2021 12:00, před 4 lety

Hezký den,

velice mne mrzí zmíněné komplikace. Bohužel však neeviduji žádné bližší informace, abychom situaci mohli prověřit. Bude lepší, když nám napíšete na e-mail info@o2guru.cz s číslem reklamace nebo služby + z důvodu ověření doplnit i datum narození majitele. Situaci detailně prověříme a budeme vás informovat o dalším postupu.

S pozdravem


Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 10:21, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 22:09, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.