Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
V loňském roce jsem si zakoupil internet včetně modemu na splátky. Vzhledem k nefunkčnosti internetu mi bylo technikem společnosti o2 sděleno, že je opravdu špatný signál a mám službu zrušit. Zrušení internetu proběhlo v pořádku, ale stále mám zaplatit za modem, který mi je nyní naprosto k ničemu a nikdy ho již nevyužiji. Po opakovaných reklamacích je stanovisko společnosti stále stejné. Po dvou emailech, které jsem odeslal přímo osobě, která se reklamacemi zabývá, mi nebyla sdělena odpověď. Do této doby jsem byl spokojeným zákazníkem společnosti přes 20 let.
Zrušení doplatku za modem
|
Tweet |
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Hezký den,
velice mne mrzí zmíněné komplikace. Bohužel však neeviduji žádné bližší informace, abychom situaci mohli prověřit. Bude lepší, když nám napíšete na e-mail info@o2guru.cz s číslem reklamace nebo služby + z důvodu ověření doplnit i datum narození majitele. Situaci detailně prověříme a budeme vás informovat o dalším postupu.
S pozdravem
Patrik Hogh
Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.