Počet nahlášených stížností: | 78 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V bytě mi praskly trubky v dlazdicove podlaze,které vedou do radiátorů. Voda mi poškodila stěnu a plovoucí podlahu. Pro opravu budu muset odkrýt přibližně 30% plochy dlažby, abych závadu našel a mohl opravit. Pojišťovna mi tvrdí, že mi zaplatí pouze viditelné škody (tj. Plovoucí podlaha a stěna). Dlažbu a opravu trubek ale odmítá proplatit a když, tak pouze pokud by se prokázalo, že je poškozena prasklym potrubím. Navíc mi tvrdí,že mi proplatit pouze tu část dlažby, která je potřeba pro opravu. Nevím kde přesně se poškozené potrubí nachazi a budu muset odkrýt několik metrů. Dlažba je celistvá bez prahu a vede napříč chodbou až do kuchyně. Pojišťovna říká,že mi proplatit jen tu část,která je potřeba k odkrytí, ale já odmítám mít kus dlažby původní a kus dlažby úplně jiným vzorem/barvou. Návic mi pojišťovna tvrdí, že na to nejsem pojištěný, že by muselo potrubí prasknout mrazem. Přitom v mém pojištění se píše "pojistné plnění se sjednává pro případ poškození nebo zničení pojištěné věci: m)kapalinou unikající z vodovodních zařízení" tento pojem je dále definován jako "voda, topná, klimatizační a hadicí média" a dále ve smlouvě se vodovodním zařízením rozumí: potrubí pro přívod, rozvod a odvod vody,včetně armatur a zařízení na ně připojených, dále rozvody topných a klimatizačních systémů včetně teles a zařízení na ně připojených"
Nechápu,jak mi pojišťovna může tvrdit, že na to nejsem pojištěný!
Dále mi pojišťovna tvrdí, že zaplatí plnění v ceně stávajícího materiálu, přitom na svých stránkách se chlubí tím, jak zaplatí pořízení nového stavu
Pojištění bytu komfort
Představoval bych si, že když za 20 let chci 1x něco zaplatit, tak že mi nebudou chtít krátit plnění, když jsem na tom podle mého názoru pojištěn. Mám se obrátit na právníka?
|
Tweet |
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitel může následně požádat o zdůvodnění výsledku pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění poskytnuto jen v určité výši. Pokud spotřebitel se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit u pojišťovny stížnost. Nebude-li spotřebitel se stížností úspěšný, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, email: adr@coi.cz, web: adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:
„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“