Společnost


LUSO COMPANY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#5054Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 měsíců 2 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2014, před 10 lety

František Hůla

Znění stížnosti

Dne 24. září 2014 12:27 František Hůla napsal(a):
Dobrý den.
Reklamuji u vás 9" tablet Alwinner A13.Po necelém půl roce nejde tablet spustit.Při pokusu o spuštění se na displeji objeví baterie, v ní trojúhelník s vykřičníkem(viz příloha) a tablet nenajede.Při připojení nabíječky se tablet nenabíjí.
Prodejce mi tablet poslal 30.9. zpátky s tím, že reklamaci nuznává, z důvodu poškození na straně spotřebitele(bez bližšího vysvětlení), ale bez nabíječky!
Upozornil jsem je na to mailem a odpověděli mi 21.10.ať jim tablet pošlu p.Špetíkovi znovu k reklamaci.Což jsem 24.10.udělal, i s popisem závady, která se rozšířila o to, že nejenže se nenabíjí, ale už ani nenajede(začne najíždět, ale zasekne se v kroku najíždění, a dál už nepokračuje), s konstatováním, že chyba je buď v softvéru, nebo v baterii, anebo v obojím.
24.11. mi poslali tablet zpět opět bez nabíječky s tím, že reklamaci opět nuznávají z důvodu mechanického poškození a podlimitního vybití baterie.
S tím nemohu souhlasit, protože tablet není mechanicky poškozený a o baterii jsem napsal, že je zřejmě vadná.


Produkt

9" tablet Alwinner A13


Požadované řešení

Chtěl bych vyměnit tablet za funkční.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.1.2015 09:28, před 10 lety

Je-li reklamace uplatněna do 6 měsíců od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající. Ten by měl zejména prokázat, pokud reklamaci zamítá, že zboží bylo při převzetí bez vad, nebo prokázat, že tato konkrétní vada byla způsobena spotřebitel a tím a contrario vyloučit, že byla na zboží přítomna při převzetí. Pokud prodávající opak neprokáže, spotřebitel může požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.

Dále prodávající odpovídá za poškození nebo ztrátu věci, je-li předmětem jeho závazku. Pokud tedy došlo ke ztrátě nabíječky v době reklamačního řízení, spotřebitel má právo na její nahrazení, případně na náhradu škody v penězích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2015 13:02, před 10 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a o její případné uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.5.2015 16:03, před 10 lety


František Hůla

Hodnocení:

Komentář: Prodejce neustále dělá mrtvého brouka (což jsem po jeho vyjádřeních k reklamaci víceméně očekával), takže je to jenom banda zlodějská, která spoléhá na to, že k soudu to dá málokdo).

Takže děkuji dTestu za snahu, ale s nepoctivým prodejcem se nedá nic vyřešit.