Společnost


Cestovní kancelář FISCHER, a.s.

Počet nahlášených stížností:130
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:6
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50540Finanční vyrovnání v hotovosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2021, před 4 lety

Denisa Zajícova

Znění stížnosti

Dne 2.4 jsme odletěli s manželem, sestrou a jejími dětmi do Egypta. Podle obrázku krásný, čistý hotel, žádný problém. Po několika hodinách čekání na pokoj jsme my i sestra dostali pokoje v přízemí. Pokoj byl vlhký s plísní. Toaleta silně zapáchala močí, vše bylo špinavé a opatlané včetně postelí, které jsme pro 4 lidi dostali pouze dvě a pokoj byl tak malý, že se nevešla ani přistýlka. Po stížnosti a volání delegátky jsme se celá rodina nechali přesunout do velkého pokoje a v 7 lidem jsme strávili jednu noc na 4 postelých s tím, že se druhý den přestěhujeme do jiného hotelu. Zde nebyla ani možnost teplé sprchy. Paní delegace jsme doplatili 357 euro a na vlastní náklady se přesunuli do jiného hotelu. S paní delegatkou jsme sepsali reklamaci, kterou jsme pak po příletu zaslali do Fischer. Původně nám paní nabídla každé vyrovnání cca 500,což bylo směšné, jelikož nám nebyl nabídnut žádný hotel bez doplatku. Po delším dohadování nám nabídla částku v hodnotě doplatku, ale pouze ve formě poukázky. S rešením nesouhlasíme a trváme na vyplacení v hotovosti.


Produkt

Vyplacení odškodnění


Požadované řešení

Vyplacení vyrovnání v hotovosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2021 08:46, před 4 lety

Neměl-li zájezd vlastnosti, o nichž pořadatel spotřebitele ujistil nebo které spotřebitel vzhledem k nabídce a zvyklostem důvodně očekával, měl by pořadatel zajistit nápravu, pokud by si nevyžádala neúměrné náklady. Nezjednal-li pořadatel nápravu ani v přiměřené lhůtě, kterou mu spotřebitel určil, může si spotřebitel zjednat nápravu sám a pořadatel mu nahradí účelně vynaložené náklady.

Měl-li zájezd vady, vytkl-li je spotřebitel bez zbytečného odkladu a určil-li k tomu přiměřenou lhůtu k odstranění vady, má spotřebitel dle § 2540 občanského zákoníku právo na slevu z ceny ve výši přiměřené rozsahu a trvání vad. Existenci vad je nutné doložit (např. foto nebo video záznam). Nevytkl-li spotřebitel vady zájezdu bez zbytečného odkladu vlastním zaviněním, právo na slevu mu vůbec nevznikne, proto doporučujeme jednat vždy co nejdříve.

Pro výpočet výše nároku je možné využít tzv. Frankfurtskou tabulku slev. Tabulka není právně závazná, jedná se spíše o pomocné vodítko. Zde je k dispozici ke stažení Frankfurtská tabulka slev: http://www.evropskyspotrebitel.cz/files/frankfurtska-tabulka.pdf. Více informací ohledně problematiky zájezdů je možné také vyhledat na adrese www.dtest.cz/clanek-5233/na-co-nezapomenout-pri-reklamaci-zajezdu nebo na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3723/jak-spravne-reklamovat-vady-zajezdu.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitel se může tedy také obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://www.coi.cz/informace-o-adr/).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2021 13:37, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 14:51, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.