Společnost


Maggioni Design s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50541Zboží (zaplacené) dodané až po 4 měsících - v silně poškozeném stavu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.05.2021, před 4 lety

Vlasta Červenková

Znění stížnosti

Přes e-shop jsem v pol. prosince 2020 objednala kovový věšák 2 ks. Neprobíhala žádná e-mail. komunikace, proto jsem se koncem prosince zeptala, v jakém stadiu je doručení objednávky. Bylo mi řečeno, že věšák je na objednávku a nejdříve ho mohu očekávat v dubnu. Na dodávku jsem se ptala každý měsíc vždy s odkazem až na duben. Odpovědi jsem musela urgovat a byla patrná značná neochota se mnou komunikovat. Začátkem dubna jsem firmě sdělila, že k jejich jednání nemám důvěru a nechápu, proč na kovový věšák jsem nucena čekat téměř půl roku. Přišla mi obratem strohá odpověď bez omluvy s tím, že moje zboží bude naskladněno a bude mi doručeno. Dne 6.5.jsem zboží obdržela od přepravní firmy. Dva věšáky byly zabaleny každý v jednom balení spojené lepící páskou k sobě do jednoho balíku. Po rozbalení jsem zjistila, že jeden věšák je bez závady a druhý naprosto poškozený. Všechny tři kusy základní kovové tyče uložené v balíku vedle sebe byly na jedné straně zcela zdeformované, zmáčknuté jakoby dopadem velmi těžkého předmětu, takže jsou k nepoužití. Takže mi byl zaslán balík spojený k sobě z jednoho balíku uvnitř s poškozeným zbožím a jednoho se zbožím bez poškození, tzn., že se to nemohlo stát při přepravě, ale poškozené zboží bylo pro mně vědomě již zabaleno tak, aby s nepošk. balením tvořilo jeden celek - spojené širokým lepicím pásem.


Produkt

ART/ABD-1270 BK I (80609-06 BK) Věšák, černý kov, (údaje z krabice) QTY: 1 PC, Model: ABD-1270 BK, ORDER NR: ORG. 20200527, G.W.: 5.6 KGS, N.W.: 4.6 KGS, MADE IN TAIWAN


Požadované řešení

Byla jsem překvapena, že věšák byl vyroben na Taiwanu a ne, jak jsem rozuměla při urgencích, že je ve výrobě v Č.R. a proto mzusím čekat. Že není skladem.
Považuji jednání této firmy za neseriózní a podvodné, jsem přesvědčena, že zboží mi s vědomím, že je poškozené zabalili a ráda bych před touto firmou varovala ostatní zákazníky.
Požaduji vrácení peněz za poškozený věšák - 1 ks spolu s úhradou poštovného za zaslání poškoz. balíku zpět - při váze kovu bych za poštovné zaplatila velkou částku, čímž by se mi věšák velmi prodražil a ne vlastním zaviněním


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2021 08:32, před 4 lety

Jestliže spotřebitel uplatnil reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, za to, že věc byla vadná již při převzetí. Prodejce se pak odpovědnosti za nesplněnou jakost může zprostit pouze prokázáním opaku.

Za důkaz opaku nelze považovat potvrzení přepravce o tom, že zásilka byla předána v pořádku. Takovýto doklad má při současné praxi v naprosté většině případů maximálně charakter potvrzení neporušenosti vnějšího obalu zásilky, což k prokázání toho, že zboží bylo předáno v pořádku, rozhodně nedostačuje.

Jestliže prodávající reklamaci řádně a včas vyřídí, avšak nárok neuznává (a toto zamítnutí řádně zdůvodní), může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. V posudku by se znalec měl zaměřit na existenci a povahu vady a také by se měl vyjádřit k vlastnímu odůvodnění reklamace. Seznam znalců je k dispozici na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz, kde si spotřebitel může vybrat dle oboru a kraje. Se znalcem se doporučujeme předem domluvit na ceně znaleckého posudku a době jeho vyhotovení. Pokud posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel nárok na úhradu nutných nákladů, které mu v souvislosti s reklamací vznikly, a právo na řádné vyřízení reklamace. V případném soudním sporu se také vylepší důkazní postavení spotřebitele.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 14:28, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2021 11:43, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.