Společnost


SHOP TRADING s.r.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

16%
84%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#50544Reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2021, před 4 lety

Petr Hošek

Znění stížnosti

Dobrý den, prosím vás o pomoc ohledně reklamace výrobku a to
vestavěného spotřebiče (lednice) Liebherr ICS 3324. Výrobek jsem
zakoupil někdy kolem 5.11.2020 v ONLINE SHOPU.cz. Po instalaci a
několika denním provozu začala být lednice hlučná a vydávala
nepříjemný zvuk. Po kontaktování servisu přijel technik a napsal
posouzení na jehož základě mi byl výrobek 21.12.2020 vyměněn za
nový kus stejného typu. Stalo se to, že již někdy v březnu 2021 (možná
dříve) začala být lednice opět hlučná a zase vydávala nepříjemný
bublavý zvuk.... opět jsem povolal techniky ,kteří lednici vymontovali
přelepili páskou nějaký kryt a vrátili zpět s tím, že je nutná demontáž u
nich na dílně a tudíž odvoz lednice kamsi na servis???? Žádal jsem ať mi
tedy po dobu opravy dají nějaký náhradní spotřebič, aby mohla
domácnost fungovat, ale to odmítli ,že to je nezajímá.(čtrnáct dnů bez
lednice?? v těchto již teplých měsících??v dnešní době nelze fungovat
bez lednice) Po té jsme se domluvili ,že požádám prodejce o výměnu
zboží za jiný kvalitnější typ lednice....ale to jsem narazil,protože mi
sdělili ,že nemám nárok již na výměnu ,že pokud je lednice opravitelná
mám smůlu.... poprvé to šlo ...teď už ne??? Nerozumím postupům asi je
to o přístupu lidí. Nevíte, nebo nemáte radu, jak z toho ven?? Děkuji za
zpětnou vazbu. Petr Hošek


Produkt

Vestavěný spotřebič lednice LIEBHERR ICS 3324


Požadované řešení

Vrácení a výměna zboží za jiný typ.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2021 14:40, před 4 lety

K vyřizování reklamace a následným nárokům:
Pokud je věc vadná a nemá vlastnosti stanovené v § 2161 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, je vhodné ji reklamovat. Při vyřizování reklamace se poté postupuje podle § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, spotřebitel má nárok primárně na dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Není tedy možné požadovat výměnu za jiný typ zboží.

Pokud jde o zapůjčení náhradního spotřebiče:
Vznikl-li v důsledku vady nárok, který není možné řešit v reklamačním řízení, má spotřebitel nárok na náhradu škody (§ 1925 občanského zákoníku). Tomuto nároku (jenž nemůže být řešen skrze reklamační řízení) by mohly odpovídat náklady, které spotřebitel vynaložil na zajištění užitku, který mu obvykle plyne z reklamované věci, náhradním způsobem (např. v případě reklamace pračky by šlo o náhradu nákladů za využití veřejné prádelny).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2021 13:46, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.7.2021 14:52, před 4 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.