Počet nahlášených stížností: | 561 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, na e-shopu iCell.cz jsem si objednala zboží za 417,-, které jsem dle pokynů v e-mailu zaplatila převodem na účet pana M.S. Po té se již žádná komunikace nekonala. Po týdnu jsem se rozhodla firmu kontaktovat na telefonním čísle uvedeném na stránkách. Číslo neexistuje, proto jsem pátrala na internetu a zjistila samé špatné recenze. Využila jsem přiloženého formuláře v prvním e-mailu od icell a poslala jim odstoupení od smlouvy. Nyní čekám na odpověď ale už teď je mi jasné, že jsem jedna z mnha, která naletěla a o peníze jsem přišla. Ten e-shop stále funguje a spousta lidí i dále posílá peníze těmto podvodníkům. Měl by to někdo zatrhnout a e-shop zastavit. Mají tam prý čas 90 dní na dodání zboží ale ani po této době se lidé zboží nedočkali, takže se jedná o podvod a krádež. Barbora Urbanová
Obaly a kryty na mobily
Po odstoupení od smlouvy požadují vrácení peněz.
|
Tweet |
Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.