Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,Tomaskova,vrátila jsem zboží 13.4.za 899kc kde jsem žádala platbu na účet,24.4.prisel email ze mi penize vracíte,pak jsem psala 4.5.kde je problém ze penize nedošly, tak jste mi napsali v osloveni PANI VLASAKOVA,PENIZE MATE NA POUKAZCE NA POŠTĚ. Ano byli tam,ale na Vlasáková mi to nikdo nevydá,tak jsem psala ze jste to spletli a ze se poukázka vrací k vam,pak mi přišel email ze pokud je poukázka platná at si vemu dokument ze jsem si změnila jméno ze mi to vydaji,TAKZE TO UZ JSEM NEROZDYCHALA,PROTOŽE JSEM SI JMENO NEZMENILA,JMENUJI SE JANA TOMÁŠKOVÁ UZ 25LET,nevim co to má znamenat,ale legrační to uz vůbec není.Chci své penize zpět a s vami uz nechci mít nic společné.Zakaznicke číslo 69208614
Me penize na účet nejlépe hned
|
Tweet |
Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů bez udání důvodu, má prodávající povinnost vrátit spotřebitelce všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Pokud tak prodávající neučiní, ocitá se v prodlení a spotřebitelka se může kromě dlužné částky domáhat také zákonného úroku z prodlení stanoveného nařízením vlády č. 351/2013 Sb.
Odstoupí-li spotřebitel od smlouvy, vrátí mu podnikatel bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Podnikatel vrátí spotřebiteli přijaté peněžení prostředky jiným způsobem jen tehdy, pokud s tím spotřebitel souhlasil a pokud mu tím nevzniknou další náklady.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum při České obchodní inspekci na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.