Počet nahlášených stížností: | 56 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Telefonní číslo: 604274154
Dobrý den, dne 7.5.2021 jsem si zakoupil přes Web Dundle.com službu Paysafecard přes M-platbu Zhruba kolem páté hodiny ranní. Přišel mi kód kterým jsem platbu potvrdil a peníze mi byli naúčtovány a přičteny do vyúčtování. Je to již asi 4 hodiny co mi služba s číselným kódem na můj stanovený email (viz referenční údaj) nepřišel. Na webu Dundle.com mají psáno že služba s číselným pinem bude doručena okamžitě. Měl jsem za to, že jsem někde udělal chybu a proto zkusil provést platbu ještě jednou. Opět mi přišel kód kterým jsem měl platbu potvrdit. Znovu jsem se podíval na stav vyúčtování a peníze byli znovu naúčtovány a služba na můj Email nedorazila. Nevím zda jsem se stal obětí podvodu nebo proč mi služba nebyla doručena. Tímto bych se chtěl zeptat, jestli je možné platby vrátit a odečíst z mého vyúčtování protože jsem žádné služby neobdržel ani nevyužil. Nahlédl jsem do Můj T-Mobile, transakce M-plateb a skutečně byli platby provedeny a napsány jako úspěch. Můžete mi prosím poradit zda je možné tyto transakce vrátit nebo zrušit? A také vás požádat o radu nebo kontrolu plateb a kde se stala chyba proč mi služba nebyla stále doručena? A nebo jestli se stále čeká na přijetí služby do m=ho Emailu?
Moc vám děkuji za rady, tipy a případné kladné vyřízení. Přeji vám krásný den, S pozdravem: Tomáš Uhlár
Paysafecard služby S pin kódem na e-mail nepřišli. Peníze nauctovany.
Vrácení peněz nebo okamžité zaslání služeb na e-mail.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu služby, prodávající má povinnost službu poskytnout. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba poskytnutí nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat poskytnutí služby ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže službu neposkytne, upozorní spotřebitel prodávajícího, že neposkytl službu včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k jejímu poskytnutí (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající neposkytne službu ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Zjednodušeně řečeno, spotřebitel tedy sice nemůže odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů po uzavření smlouvy, nicméně nebylo-li plněno ve sjednaném termínu, a ani v následně poskytnuté přiměřené době, může odstoupit od smlouvy z důvodu prodlení na straně poskytovatele/prodávajícího.
Pokud jsou splněny zákonné podmínky pro odstoupení od smlouvy z důvodu prodlení, doporučujeme spotřebiteli kontaktovat s oznámením o odstoupením od smlouvy neprodleně společnost. Společnost má v případě platného odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli peněžní prostředky. V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.