Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#50553Reklamace zahradního lehátka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 měsíců 24 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
07.05.2021, před 4 lety

Markéta Minaříková

Znění stížnosti

Dne 30.5.2020 jsem zakoupila zahradní lehátko, které bylo po celou dobu uložené v pergole. Lehátko začalo korodovat pod nánosem ochranného laku, tedy již někdo ve výrobě lehátko s počínající korozí pouze přetrel barvou. Jedna sezóna poznamenala stav lehátka k nepoznání. Dle vyjádření servisu je reklamace nejpodstatnější.
Jsem spokojeným zákazníkem firmy HECHT, ale toto beru jako vyhýbání odpovědnosti. Komunikace je velmi špatné, neustále se jedem zaměstnanec odkazuje na druhého a nikdo situaci neřeší.


Požadované řešení

Oprava nátěru nebo výměna za nový kus.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.5.2021 16:11, před 4 lety


Pokud prodávající reklamaci zamítne a písemně odůvodní, ale spotřebiteli důvody zamítnutí nepřijdou příliš přiléhavé na tuto situaci, může se spotřebitel ještě před zahájením sporu obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, je nutné se opět obrátit na prodejce (nejlépe formou doporučeného dopisu s dodejkou) s odstoupením od smlouvy z důvodu nevyřízení reklamace včas a řádně, což prokazuje právě přiložený posudek znalce. Cenu posudku lze oprávněně požadovat jako účelně vynaložený náklad spojený s reklamací (viz rozhodnutí Krajského soudu v Hradci Králové sp. zn. 19 Co 470/2005). Seznam znalců je k dispozici na internetové stránce Ministerstva spravedlnosti ČR www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.5.2021 11:46, před 4 lety

Vážená paní Minaříková, velice si vážíme, že jste se rozhodla zakoupit náš výrobek a je nám velice líto, že s ním nejste spokojena. Vzhledem k uvedeným informacím ve Vaší stížnosti si dovolíme reagovat poněkud obecněji. Kovové části takového výrobku, které jsou dlouhodobě používány ve venkovním prostředí podléhají vlivům atmosférické koroze. Tato je ovlivněna mnoha vlivy např. vlhkostí a teplotou vzduchu atd. Ke korozi těchto částí může dojít především po mechanickém narušení ochranného nátěru. Pokud se jedná o takový případ, tak nevzniká nárok na výměnu za nový kus. Pokud byste měla zájem o placenou opravu takového výrobku, tak se prosím obraťte na naší pobočku. S pozdravem, Zákaznický servis, HECHT MOTORS s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 21:52, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2021 16:33, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.