Počet nahlášených stížností: | 64 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den dne 20.12.2020 jsem objednal zásliku (2x folie na obrazy) u firmy King Style s.r.o. Brno, zaplaceno předem převodem (600,-).. Balíček nedošel, 18.1.2021 jsem zásilku u odesílatele urgoval - ten potvrdil její odeslání 5.1.2021 služdou DPD.
Číslo zásilky: 05670233267
Na dotaz u DPD - mi odpověděli:
Vaše zásilka přišla k nám na SY depo, což je špatně. Tak jsme odeslali zpět na překladiště, kde vidím status, že zásilka je poškozená. Budou Vás informovat. Prosím o strpení, případně kontaktujte odesílatele.
na další dotaz u DPD odpověď:
Váš požadavek předávám na příslušné depo k prověření.
Prosím o strpení
Stále nic, 3.32021 jsem znovu žádal o řešení prostřednictvím reklamačího formuláře DPD, opět posí o strpení - a stále čekám...
v textu níže odspodu je celá historie komunikace, kromě toho jsem s odesílatelem jednou telefonoval (slušně)...
Prosím o pomoc
PVC 0,5mm krycí fólie do rámů - Velikost: 50 x 70 cm
Prosím o vrácení peněz - 600,-
|
Tweet |
Za doručení zboží ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající. Nebylo-li spotřebiteli zboží dodáno (ač chybou přepravce), měl by kontaktovat prodávajícího a trvat na dodání zboží. Prodávající pak sám může uplatnit reklamaci u přepravce.
Pokud prodávající nedodá zboží včas, ocitá se v prodlení. Spotřebitel prodejci poskytne dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění (může ji poskytnout i mlčky), nedodá-li prodávající zboží ani v dodatečné lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. V takovém případě spotřebiteli prodejce vrátí zaplacenou částku.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.