Společnost


Direct Parcel Distribution CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:64
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50569Poškozená, nedodaná zásilka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 19 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.05.2021, před 4 lety

Miroslav Odvárka

Znění stížnosti

Dobrý den dne 20.12.2020 jsem objednal zásliku (2x folie na obrazy) u firmy King Style s.r.o. Brno, zaplaceno předem převodem (600,-).. Balíček nedošel, 18.1.2021 jsem zásilku u odesílatele urgoval - ten potvrdil její odeslání 5.1.2021 služdou DPD.
Číslo zásilky: 05670233267
Na dotaz u DPD - mi odpověděli:
Vaše zásilka přišla k nám na SY depo, což je špatně. Tak jsme odeslali zpět na překladiště, kde vidím status, že zásilka je poškozená. Budou Vás informovat. Prosím o strpení, případně kontaktujte odesílatele.
na další dotaz u DPD odpověď:
Váš požadavek předávám na příslušné depo k prověření.
Prosím o strpení
Stále nic, 3.32021 jsem znovu žádal o řešení prostřednictvím reklamačího formuláře DPD, opět posí o strpení - a stále čekám...

v textu níže odspodu je celá historie komunikace, kromě toho jsem s odesílatelem jednou telefonoval (slušně)...

Prosím o pomoc


Produkt

PVC 0,5mm krycí fólie do rámů - Velikost: 50 x 70 cm


Požadované řešení

Prosím o vrácení peněz - 600,-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2021 10:26, před 4 lety

Za doručení zboží ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající. Nebylo-li spotřebiteli zboží dodáno (ač chybou přepravce), měl by kontaktovat prodávajícího a trvat na dodání zboží. Prodávající pak sám může uplatnit reklamaci u přepravce.

Pokud prodávající nedodá zboží včas, ocitá se v prodlení. Spotřebitel prodejci poskytne dodatečnou přiměřenou lhůtu k plnění (může ji poskytnout i mlčky), nedodá-li prodávající zboží ani v dodatečné lhůtě, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. V takovém případě spotřebiteli prodejce vrátí zaplacenou částku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2021 16:49, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2021 16:38, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.