Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Operátor mi nabídl sloučení mého dosavadního internetu od O2 s mobilním tarifem s neomezeným voláním a SMS za jednotnou cenu.Skutečnost je taková že k žádnému sloučení nedošlo,jen mi pan operátor jistý pan J. zařídil mobilní neomezený tarif,který musím zvlášť platit nezávisle na internetu co používám do teď.
S toho plyne že odteď už nechci od 02 vůbec nic.
Mou důvěru naprosto ztratili.
Patřičný postih pro operátora pana Jeřábka.
|
Tweet |
Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.
Pokud byl spotřebitel při uzavírání smlouvy uveden v omyl, mohlo by být právní jednání (uzavření smlouvy) neplatné.
Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.
V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu
Dobrý den, pane Hrabánku,
děkuji za zprávu a je mi líto, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.
Abych se mohl s popisovanou situací blíže seznámil a zajistit případnou nápravu, potřebuji od Vás doplnit identifikační číslo využívané služby a datum narození majitele - tyto údaje mi můžete doplnit do sekce neveřejných údajů.
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, jde o telefonní číslo 731066181 Free+Modrý,
Datum narození maminky:30.1.1948.
V příloze posílám fakturu s ostatními údaji.
Hrabánek.
Dobrý den, pane Hrabánku,
děkuji za doplnění. A telefonní číslo 731066181 má být tedy vedeno na Vás? Nebo má být balíček veden na Vaší maminku?
Nabídka Vám byla zaslána na email nebo se jednalo jen o ústní nabídku?
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2 CZ
Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.