Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#50576Klamání operátora

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 17 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2021, před 4 lety

Roman Hrabánek

Znění stížnosti

Operátor mi nabídl sloučení mého dosavadního internetu od O2 s mobilním tarifem s neomezeným voláním a SMS za jednotnou cenu.Skutečnost je taková že k žádnému sloučení nedošlo,jen mi pan operátor jistý pan J. zařídil mobilní neomezený tarif,který musím zvlášť platit nezávisle na internetu co používám do teď.
S toho plyne že odteď už nechci od 02 vůbec nic.
Mou důvěru naprosto ztratili.


Požadované řešení

Patřičný postih pro operátora pana Jeřábka.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.5.2021 09:40, před 4 lety

Pokud byl při nabízení služby sdělen spotřebiteli nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku komunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Pokud byl spotřebitel při uzavírání smlouvy uveden v omyl, mohlo by být právní jednání (uzavření smlouvy) neplatné.

Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

V případě, že se spotřebiteli nepodaří vyřešit spor smírnou cestou, může se obrátit s žádostí o mimosoudní řešení sporu na Český telekomunikační úřad. Více informací k nalezení zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2021 09:55, před 4 lety

Dobrý den, pane Hrabánku,

děkuji za zprávu a je mi líto, že jste měl důvod k vyjádření nespokojenosti.

Abych se mohl s popisovanou situací blíže seznámil a zajistit případnou nápravu, potřebuji od Vás doplnit identifikační číslo využívané služby a datum narození majitele - tyto údaje mi můžete doplnit do sekce neveřejných údajů.

S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 10:19, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.6.2021 08:18, před 4 lety


Roman Hrabánek

Dobrý den, jde o telefonní číslo 731066181 Free+Modrý,
Datum narození maminky:30.1.1948.
V příloze posílám fakturu s ostatními údaji.
Hrabánek.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.6.2021 12:20, před 4 lety

Dobrý den, pane Hrabánku,
děkuji za doplnění. A telefonní číslo 731066181 má být tedy vedeno na Vás? Nebo má být balíček veden na Vaší maminku?
Nabídka Vám byla zaslána na email nebo se jednalo jen o ústní nabídku?
S pozdravem Ing. Václav Pospíchal, Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 22:07, před 3 lety

Opět žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.9.2021 14:31, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.