Počet nahlášených stížností: | 87 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den zde uvádím příklad jak funguje tato akce koupil jsem nový telefon Samsung s21ultra a dodnes jsem nic nedostal komunikoval jsem všemi způsoby co šli a nic přišli volba bude místo Samsung Apple a to jsem u této značky byl od Samsung S1 takže zvedám kotvy a už nikdy Samsung Martin Bletterbauer
Samsung s21ultra
Poslat bonus a ne blbejch 2500kč ale současný 5000kc a to bez okolků jako omluvu
|
Tweet |
Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].
Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
dle popisu stížnosti se s největší pravděpodobností jedná o kampaň Nový Samsung "Vyměňte starý za nový!". Aby bylo možné prověřit vzniklou situaci, doplnit informace a případně nastavit další postup, doporučujeme v tomto případě kontaktovat zákaznickou linku naší společnosti, a to konkrétně na telefonním čísle 800 726 786.
Za veškeré komplikace se omlouváme a děkujeme Vám za pochopení.
S pozdravem
Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.
Děkujeme společnosti za součinnost, stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby měl možnost uvést, jak se případ vyvíjí, resp. zda byl smírně vyřešen.
Dobrý den dnes jsem volal na zvolené číslo.na které.jsem volal již několikrát paní mi zdědila že pan specialista který má.moji věc na starosti není v praxi ale že sem i ozve dnes nebo zítra tak uvidíme jak toto všechno dopadne Martin Bletterbauer
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Tak mi bylo nakonec uděleno že mi byl dán bonus při výkupu starého telefonu tudíž příště až se mi táta věc naskytne tak budu chtít peníze ihned a dám si pozor na výkupní cenu proto to nebudu dál řešit. P.S Nabídli mi jako náhradu škody za dlouhou dobu čekání drátové sluchátka ale zaprvé ke na nový telefon nepripojim a za druhé když jsem koupil 2 telefony za cca 50.000 Kč tak by omluva Nela být adekvátní a ne sluchátka za cca 200kc Martin Bletterbauer
Děkujeme stranám za součinnost a stížnost tímto uzavíráme.