Společnost


Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:87
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

33%
67%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#50579Výměna starého telefonu za nový

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.05.2021, před 4 lety

Martin Bletterbauer

Znění stížnosti

Dobrý den zde uvádím příklad jak funguje tato akce koupil jsem nový telefon Samsung s21ultra a dodnes jsem nic nedostal komunikoval jsem všemi způsoby co šli a nic přišli volba bude místo Samsung Apple a to jsem u této značky byl od Samsung S1 takže zvedám kotvy a už nikdy Samsung Martin Bletterbauer


Produkt

Samsung s21ultra


Požadované řešení

Poslat bonus a ne blbejch 2500kč ale současný 5000kc a to bez okolků jako omluvu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 16:02, před 4 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (nejlépe doporučený dopis). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky v přiměřené době po odstoupení, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a zákona č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobnívýzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení [viz § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.)].

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
18.5.2021 08:35, před 4 lety

Dobrý den,

dle popisu stížnosti se s největší pravděpodobností jedná o kampaň Nový Samsung "Vyměňte starý za nový!". Aby bylo možné prověřit vzniklou situaci, doplnit informace a případně nastavit další postup, doporučujeme v tomto případě kontaktovat zákaznickou linku naší společnosti, a to konkrétně na telefonním čísle 800 726 786.

Za veškeré komplikace se omlouváme a děkujeme Vám za pochopení.

S pozdravem

Samsung Electronics Czech and Slovak, s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.5.2021 14:55, před 4 lety

Děkujeme společnosti za součinnost, stížnost nyní přeřazujeme zpět na spotřebitele, aby měl možnost uvést, jak se případ vyvíjí, resp. zda byl smírně vyřešen.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
18.5.2021 21:33, před 4 lety


Martin Bletterbauer

Dobrý den dnes jsem volal na zvolené číslo.na které.jsem volal již několikrát paní mi zdědila že pan specialista který má.moji věc na starosti není v praxi ale že sem i ozve dnes nebo zítra tak uvidíme jak toto všechno dopadne Martin Bletterbauer

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.8.2021 14:28, před 3 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.8.2021 14:48, před 3 lety


Martin Bletterbauer

Hodnocení:

Komentář: Tak mi bylo nakonec uděleno že mi byl dán bonus při výkupu starého telefonu tudíž příště až se mi táta věc naskytne tak budu chtít peníze ihned a dám si pozor na výkupní cenu proto to nebudu dál řešit. P.S Nabídli mi jako náhradu škody za dlouhou dobu čekání drátové sluchátka ale zaprvé ke na nový telefon nepripojim a za druhé když jsem koupil 2 telefony za cca 50.000 Kč tak by omluva Nela být adekvátní a ne sluchátka za cca 200kc Martin Bletterbauer

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
11.8.2021 16:48, před 3 lety

Děkujeme stranám za součinnost a stížnost tímto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.