Počet nahlášených stížností: | 190 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nelíbí se mi, že jsem si od UPC router odkoupila a nemůžu ho nechat převést na někoho jiného ( na jinou smlouvu ) jelikož jsem ho prodala. UPC mi po telefonu tvrdí, že je pořád aktivní na mé smlouvě, tak jsem jim řekla ať ho převedou ale oni že nemohou. Že musí nejdřív doběhnout výpovědní doba. Ale router je můj majetek, takže si s ním dle zákona mohu nakládat jak chci. Prosím o pomoc. Ptáčková Jindřiška
UPC Internet - prodej a převedení routeru
Převedení modemu na nového majitele.
|
Tweet |
Nejedná-li se o technickou nemožnost, neměla by být spotřebitelka omezena v dispozičním právu nakládat s věcí, ke které jí svědčí vlastnické právo.
Společnost UPC Česká republika, s.r.o. byla o podané stížnosti informována, doposud však neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.