Společnost


Sconto Nábytek, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:133
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 42 stížnostech.

#50598Nedoručení zboží ve slibované lhůtě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2021, před 4 lety

Tereza Zimolová

Znění stížnosti

Dne 29.4.2021 jsem si objednala u společnosti Sconto skříň. Skříň jsem potřebovala co nejrychleji abych měla kam dát věci v novém bytě. V objednávce bylo uvedeno, že při osobním vyzvednutí bude skříň k dispozici za 14 dní a při dopravě na adresu za 299 Kč za 5 dní. Z toho důvodu jsem tedy zvolila možnost dopravy na adresu, protože slibovali doručení do 5ti dnů. Po dokončení objednávky jsem ještě na Sconto zvlášť psala e-mail, zda opravdu doručí skříň do 5ti dní tak, jak slibují. Odpověděli mi, že zboží bude dodáno na expediční sklad 18. kalendářní týden - což by do 5ti dnů odpovídalo. Dne 6.5.2021 jsem tedy psala další e-mail, jak to vypadá s objednávkou, jelikož už to byl pátý den. Dostala jsem akorát odpověď, že zboží bylo právě naskladněno a je připraveno k expedici a že v nejbližších dnech předají mojí smlouvu přepravci, který mě bude kontaktovat. Dnes, dne 11.5. mi přišla SMS, že se omlouvají, že objednávka nebyla dodána ve stanovené lhůtě a že dodání prověřují u dodavatele. Vůbec tedy nevím, kdy mi zboží přijde, chodím v novém bytě mezi tisíce pytlema, protože stále nemám kam dát věci. A ještě si zaplatím 299 Kč za dopravu, kterou jsem zvolila pouze kvůli tomu, že bylo u dopravy slibováno dodání do 5ti dnů.


Produkt

Šatní skříň SEBA 3 bílá


Požadované řešení

Žádám aby mi bylo doručeno zboží na adresu, ale bez poplatku 299 Kč za doručení. Kdybych věděla, že to bude trvat tak dlouho, vůbec bych si toto zboží neobjednala a hledala bych jinde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2021 11:16, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.6.2021 12:20, před 4 lety

Dobrý den,

omlouváme se, bohužel jsme v době pandemie koronaviru měli problémy s dodávkami od některých dodavatelů, personální podstav atp. a tak někdy nebylo možné dodržet závazky z kupní smlouvy.

S pozdravem,
J. Hušek, SCONTO NÁBYTEK, s. r. o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2021 18:15, před 4 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Bohužel z něj neplyne, zda byla stížnost kladně vyřešena. Z tohoto důvodu přeřazujeme stížnost zpět na spotřebitele, aby mohl zareagovat a uvést, v jakém stádiu se nyní spor nachází.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.7.2021 19:30, před 3 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.9.2021 12:41, před 3 lety

Spotřebitelka se doposud nevyjádřila, stížnost z tohoto důvodu uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.