Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#50600Vrácení platby

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2021, před 4 lety

Andrea Polidarová

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 3.5.2021 jsem omylem uhradila platbu na účet ComGate č. 2600285563/2010 pod VS 233872407 částku 839,01 Kč; reference 210502MB630261. Prosím o vrácení částky zpět na můj účet nebo kontaktování a domluvení dalšího postupu. Platba měla být ve prospěch firmy Ronnie CZ. Firmě jsem objednávku uhradila dvakrát, ale oni vidí jen jednu platbu, která byla uhrazena on-line. Platbu, kterou jsem uhradila na účet 2600285563/2010 nevidí.


Požadované řešení

Vrácení platby zpět na můj účet č. 1015101191/6100.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2021 10:35, před 4 lety

Stížnost ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením uvedeného problému.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.5.2021 16:21, před 4 lety

Dobrý den, nespárované platby na platební bráně vracíme vždy do druhého dne na účet plátce.
Požádám Vás o kontrolu, pokud se tak nestalo, kontaktujte naší zákaznickou podporu a na základě bližších údajů k platbě dohledáme a vyřešíme.
Telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod) - E-mail: platby-podpora@comgate.cz
S pozdravem, tým ComGate payments

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 21:49, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.6.2021 06:58, před 4 lety


Andrea Polidarová

Hodnocení: