Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dne 3.5.2021 jsem omylem uhradila platbu na účet ComGate č. 2600285563/2010 pod VS 233872407 částku 839,01 Kč; reference 210502MB630261. Prosím o vrácení částky zpět na můj účet nebo kontaktování a domluvení dalšího postupu. Platba měla být ve prospěch firmy Ronnie CZ. Firmě jsem objednávku uhradila dvakrát, ale oni vidí jen jednu platbu, která byla uhrazena on-line. Platbu, kterou jsem uhradila na účet 2600285563/2010 nevidí.
Vrácení platby zpět na můj účet č. 1015101191/6100.
|
Tweet |
Stížnost ponecháváme společnosti ComGate Payments, a.s., k vyjádření, aby mohla spotřebitelce poskytnout součinnost s řešením uvedeného problému.
Dobrý den, nespárované platby na platební bráně vracíme vždy do druhého dne na účet plátce.
Požádám Vás o kontrolu, pokud se tak nestalo, kontaktujte naší zákaznickou podporu a na základě bližších údajů k platbě dohledáme a vyřešíme.
Telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod) - E-mail: platby-podpora@comgate.cz
S pozdravem, tým ComGate payments
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: