Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#50601Nefunkční mrazící box - dlouhodobě ingnorovaná stížnost na prodejně

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.05.2021, před 4 lety

Štěpán Pulkrábek

Znění stížnosti

Billa Karlovo Náměstí - na začátku dubna 2021 jsem informoval obsluhu o špatném chlazení mrazáku, ve kterém jsou umístěny kelímkové zmrzliny Häagen-Dazs, Magnum a další. Při koupi kelímku zmrzliny Häagen-Dazs bylo jasně zřetelné, že se dá kelímek mírně zmáčknout, zmrzlina byla po otevření ještě mírně ztuhlá a chuťově v pořádku. Zhruba za měsíc 2.5.2021 byla situace horší. Přední zmrzliny naprosto měkké, ty umístěné dále v mrazáku ztuhlejší. Obsluha na pokladně opět upozorněna. Vedoucí nebyla k dispozici. Zmrzliny HD byly navíc v akci, aby se pravděpodobně vyprodaly. Po otevření byly jasně znát ledové krystalky ve zmrzlině, nepříjemná chuť nás donutila zmrzlinu vyhodit. 11.5.2021 - zmrzlina stále v akci za 139,-, již se neodvažujeme ji koupit. Všechny kelímky v horních patrech naprosto roztáté. Snaha o nápravu žádná. Obsluha již nebyla informována.


Produkt

Häagen-Dazs Pralines & cream


Požadované řešení

Kupón na novou zmrzlinu, ale hlavně okamžité odstranění starých zmrzlin. Je to past na zákazníky, i kdyby byla zmrzlina opět zmražena. Osobně si tam zmrzlinu dalších několik měsíců nekoupím.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.5.2021 10:51, před 4 lety

V případě, že jsou zakoupeny výrobky neodpovídající jakostí, je třeba zboží reklamovat. Pokud zakoupená věc nemá deklarované či kupujícím očekávané vlastnosti s ohledem na povahu zboží, lze žádat dodání věci s odpovídajícími vlastnostmi. Pokud to není možné, lze odstoupit od smlouvy a žádat vrácení peněz. Reklamaci je třeba uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu a žádat vyřízení. Bezodkladné uplatnění je třeba i s ohledem na omezenou trvanlivost potravin.

Spotřebitel by rovněž mohl zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která je dozorovým orgánem v oblasti kvality potravin rostlinného původu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2021 13:52, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2021 16:14, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.