Počet nahlášených stížností: | 561 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, prosím o dořešení komunikaci s obchodem. Žádala jsem potvrzení platby a od 24.3.2021 se nic neděje.
OBJEDNÁVKA NA ICELL.CZ
Vážený zákazníku,
Vaši objednávku jsme v pořádku přijali.
Kód objednávky: 1019026241
Datum: 9.3.2021
Celkovou částku zašlete na náš účet s těmito údaji:
Číslo účtu: 1771430011/3030
Variabilní symbol platby: 1019026241
Platba na účet odešla 9.3.
09.03.2021 S.M.
Odchozí úhrada na účet 1771430011/3030
iCEll
Reference úhrady 44729697952
Název protiúčtu S.M.
Číslo protiúčtu1 771430011/3030
Datum a čas zadání 09.03.2021 11:10:10
Datum zaúčtování 09.03.2021
Vytvořeno přes Internetové bankovnictví
Zpráva pro příjemce
iCEll
Poznámka pro mne
iCEll
Poznámka k úhradě:
iCEll
Upravit poznámku
Kód objednávky: 1019026241
Dodání zboží, nebo vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a žádat vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.
Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.