Společnost


RYANAIR DAC

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50621Vrácení peněz za letenky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2021, před 4 lety

Jaroslava Komorousová

Znění stížnosti

Dne 31.12.2019 jsem zakoupila letenky u společnosti Ryanair. 29.6.2020 přišel email o změně času odletu a možnost výběru (přiložen email). Označila jsem bezplatné vrácení peněz a vyplnila formulář (potvrzení přiloženo). 23.7.2020 přišel email kde mě informovali o dlouhé čekací době a velké množtví čekajících lidí tak zasílají voucher. Na tento email jsem okamžitě odpověděla že to nepřijímám a žádám vrácení peněz(přiloženo). Dne 11.4.2021 jsem napsala dopis a zaslala email kterým jsem je žádala opětovně o vrácení peněz (přiloženo). 4.5.2021 přišel email o prodloužení voucheru do 31.1.2022. Stále trvám na vrácení peněz a žádám o pomoc při jejím vyřízení. Na email neodpovídají a bohužel neumím anglicky tak nemohu ani zavolat. Dle recenzí které jsem shlédla je to neustále kolotoč protože na jejím konci je automat se kterým se nelze domluvit.


Produkt

letenky - rezervační číslo letu D2PJMS


Požadované řešení

Vrácení peněz za letenky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 11:41, před 4 lety

Pokud v daném případě společnost sama nabídla možnost vrácení peněz a spotřebitelka tuto možnost přijala, společnost by měla tento slib dodržet a peníze spotřebitelce vrátit. Vycházíme z toho, že v souladu s § 3 odst. 2, písm. d) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, daný slib zavazuje a smlouvy mají být plněny. Akceptací této nabídky došlo k nahrazení původního závazku. Spotřebitelce poté v přiměřené době po akceptaci této nabídky náleží nárok na vrácení peněz.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2021 13:54, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2021 14:43, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.