Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#50622Neopávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2021, před 4 lety

Jitka Novotna

Znění stížnosti

Dobrý den,
Telef.společnost O2 mě naúčtovala platby přes sms-aplikace,hry,soc.sítě..od společnosti Com Gate Payments,a.s.20 sms zpráv v hodnotě 99 kč.Vůbec nevím,neznám tuto společnost.Nikdy jsem si nic neobjednala,natož posílala sms.Pro mne je to nějaký podvod jak okrádat lidi.Ve firmé O2 mě vše zablokovali,ale kdo mě vrátí tak nemalé finance 1980kč.Jak si mohou toto dovolit?Je to i prokazatelný ve vyúčtování stále se opakují stejné časy a dokonce v čase kdy spím jako 03.46h,3,16h,4,20h.Prosím co s tímto mám dělat?


Produkt

ComGate Payments, a.s. - Platba přes SMS - Aplikace, hry, sociální sítě,...,přes síť O2/NEOPRÁVNĚNÉ VYÚČTOVÁNÍ


Požadované řešení

CHtěla bych aby ta společnostComGate Payments, a.s. s 42090930099,42090309099
se k tomuto postavila a podala vysvětlení,proč si účtují nemalé peníze za služby ,o které nikdo nestojí a neobjednal si je.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 10:21, před 4 lety

Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.5.2021 11:30, před 4 lety

Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod), můžeme reklamaci vyřešit za vás a částku vám rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 21:49, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.6.2021 17:24, před 4 lety


Jitka Novotna

Dobrý den,díky společnosti,,vaše stížnosti.cz,,vše zdárně dopadlo.Peníze se mi vrátily na účet,sice dodnes nevím kdo za to nese vinu, ale důležité je že vše je už v pořádku.M9c děkuji za veškeré vyřízení s pozdravem J.Novotná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.6.2021 08:43, před 4 lety

Reklamace je vyřešená ve prospěch zákazníka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 08:57, před 4 lety

Na základě vyjádření obou stran sporu stížnost uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.