Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
Telef.společnost O2 mě naúčtovala platby přes sms-aplikace,hry,soc.sítě..od společnosti Com Gate Payments,a.s.20 sms zpráv v hodnotě 99 kč.Vůbec nevím,neznám tuto společnost.Nikdy jsem si nic neobjednala,natož posílala sms.Pro mne je to nějaký podvod jak okrádat lidi.Ve firmé O2 mě vše zablokovali,ale kdo mě vrátí tak nemalé finance 1980kč.Jak si mohou toto dovolit?Je to i prokazatelný ve vyúčtování stále se opakují stejné časy a dokonce v čase kdy spím jako 03.46h,3,16h,4,20h.Prosím co s tímto mám dělat?
ComGate Payments, a.s. - Platba přes SMS - Aplikace, hry, sociální sítě,...,přes síť O2/NEOPRÁVNĚNÉ VYÚČTOVÁNÍ
CHtěla bych aby ta společnostComGate Payments, a.s. s 42090930099,42090309099
se k tomuto postavila a podala vysvětlení,proč si účtují nemalé peníze za služby ,o které nikdo nestojí a neobjednal si je.
|
Tweet |
Společnost ComGate Payments, a.s., je v případě těchto plateb pouze technickým zprostředkovatelem. Problematického jednání se tedy dopouští poskytovatel služby, resp. prodávající, který touto cestou inkasuje platbu. Společnost ComGate Payments, a.s., však ráda poskytne spotřebitelům součinnost při řešení reklamace a při komunikaci s konkrétním poskytovatelem služby (prodávajícím).
Dobrý den, společnost ComGate payments je pouze technickým zpracovatelem řešení platby formou sms. Je potřeba reklamovat danou částku přímo u společnosti u které platba proběhla. Pokud chcete, obraťte se na naší zákaznickou linku: telefon: 228 224 267 (Po-Pá 08:00 – 18:30 hod), můžeme reklamaci vyřešit za vás a částku vám rovnou vrátit. Pěkný den, tým ComGate payments
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,díky společnosti,,vaše stížnosti.cz,,vše zdárně dopadlo.Peníze se mi vrátily na účet,sice dodnes nevím kdo za to nese vinu, ale důležité je že vše je už v pořádku.M9c děkuji za veškeré vyřízení s pozdravem J.Novotná.
Reklamace je vyřešená ve prospěch zákazníka
Na základě vyjádření obou stran sporu stížnost uzavíráme s dosažením dohody.