Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
dobrý den vodafon nám vyúčtoval 6x ;; m-platba objednavka 21352983 v částce 600kč za jednu .námi služba nebyla provedena .operátor s tím nechce nic mít jelikož je to platba třetím stranám.hledala jsem i na internetu , ale nikde nenašla u koho to mám zrušit.prosím o výmaz faktury u vodafonu.děkuji Plesnerová
m-platba třetí straně
výmaz z faktury u vodafonu
|
Tweet |
Operátor zodpovídá za to, že proběhne hovor či služba a změří jak dlouho trvá. Vyfakturuje zákazníkovi cenu hovoru dle charakteru služby. Obsah je ale nutné reklamovat u tzv. třetí strany, pokud by byla služba poskytnuta v rozporu se zákonem.
Operátor by však mohl poskytnout spotřebitelce součinnost při dohledání konkrétního poskytovatele služby.
Dobrý den, paní Plesnerová, mrzí mě, pokud došlo k napadení Vašeho telefonního čísla. Abychom se na to mohli podívat, napište nám, prosím, přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Bohužel, ale není technicky možné, abychom poznali, zda se jedná o objednávku služby, kterou jste učinila s vědomím, že ji chcete využít, nebo o podvod. Naše společnost službu neposkytuje, pouze umožňuje službu „Platby třetím stranám“ využít. Také v některých případech požadavek odesílá sama aplikace. Pokud máte zájem předejít podobným situacím je možné, ve Vaší samoobsluze na http://muj.vodafone.cz, platby třetím stranám zablokovat.
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.