Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#50626;; m-platba objednavka 21352983

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.05.2021, před 4 lety

Michaela Plesnerová

Znění stížnosti

dobrý den vodafon nám vyúčtoval 6x ;; m-platba objednavka 21352983 v částce 600kč za jednu .námi služba nebyla provedena .operátor s tím nechce nic mít jelikož je to platba třetím stranám.hledala jsem i na internetu , ale nikde nenašla u koho to mám zrušit.prosím o výmaz faktury u vodafonu.děkuji Plesnerová


Produkt

m-platba třetí straně


Požadované řešení

výmaz z faktury u vodafonu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 09:40, před 4 lety

Operátor zodpovídá za to, že proběhne hovor či služba a změří jak dlouho trvá. Vyfakturuje zákazníkovi cenu hovoru dle charakteru služby. Obsah je ale nutné reklamovat u tzv. třetí strany, pokud by byla služba poskytnuta v rozporu se zákonem.

Operátor by však mohl poskytnout spotřebitelce součinnost při dohledání konkrétního poskytovatele služby.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.5.2021 06:34, před 4 lety

Dobrý den, paní Plesnerová, mrzí mě, pokud došlo k napadení Vašeho telefonního čísla. Abychom se na to mohli podívat, napište nám, prosím, přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace (pokud máte aktivní služby Vodafone) nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Bohužel, ale není technicky možné, abychom poznali, zda se jedná o objednávku služby, kterou jste učinila s vědomím, že ji chcete využít, nebo o podvod. Naše společnost službu neposkytuje, pouze umožňuje službu „Platby třetím stranám“ využít. Také v některých případech požadavek odesílá sama aplikace. Pokud máte zájem předejít podobným situacím je možné, ve Vaší samoobsluze na http://muj.vodafone.cz, platby třetím stranám zablokovat.
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 21:45, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.8.2021 21:32, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.