Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#5064Neustále problémy při doručování zásilek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2014, před 10 lety

Petr Brazda

Znění stížnosti

Dobry den, bydlim v borovniku brno venkov občas me někdo posle balik a hned je problém naposledy 29.11 2014 24.11. mi prislo upozorneni o prebrani ceniny posta vidonin celi prist den jsem cekal na doruceni doma jednalo se o darek pro manželku o trictvrte na ctyri jsem zajel na postu tam mi pani na přepážce oznámila ze zadny balik na poste nemaji tak nevim asi ho někdo ukradl nebo ho za par dni nekde najdou pod stolem a budou tvrdit jako uz po nekolikate ze je vse v poradku uz me prestava bavit neschopnost lidi na zminene pobočce vidonin poslední dva roky mam neustale nejakej problém proto se na vas obracim o vysvetleni ... dekuji


Požadované řešení

vysetrit celou zalezitost


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.12.2014 17:37, před 10 lety

Spotřebitel by si v tomto případě měl vyžádat od odesílatele číslo zásilky, dle kterého lze ověřit, kde se zásilka nachází. Pošta má povinnost dodat zásilku na uvedenou adresu ve lhůtě sjednané v poštovní smlouvě.

Odesílatel nebo adresát mohou do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat dodání. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poštovní zásilka dodána. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku. Od výsledku šetření se odvíjí případné nároky (náhrada škody, případně vrácení ceny nebo její části).

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. V případě podzního dodání pošta vyplatí tomu, kdo ji částku uhradil, část ceny za službu dle Ceníku. Tato osoba může rozhodnout o tom, že má být částka vyplacena jiné osobě.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.