Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#50640Znovu zasilka nedodána, u PPL se to dnes stává běžně. A cílevědomě ?

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.05.2021, před 4 lety

gg pol

Znění stížnosti

SMS 03.05.21
Vasi zasilku 44197193901 za 960 Kc (lze platit kartou) budeme dnes dorucovat v case 10-12.PIN pro predani 249767 Kontakt na ridice 728224839.Tym PPL

Na zásilku výslovně čekám, jsem doma a NIKDO nepřijel.
Zvonek nelze přeslechnout, mám zesilovač který otřásá domem a byl jsem po celou dobu na vzdálenosti 4m od reproduktoru.

Volám 3 dny na udanė číslo, kurýr jako vvždy nikdy neodpovídá.
Třetí den přece odpoví a dozvím se že pro nepřítomnost zásilka nebyla doručena !!! A neví jestli a kdy přijede.
Takže zase jako jindy se nedostavil a LŽE.
A zásilka je zase znovu zaslána zpět na odesílatele.

Takhle pracuje PPL a nechává si draho za službu platit !!
A je to dnes již standardní způsob "PPL doručování" zásilek.

Jak se tohle dá nazvat ? Když někdo bere peníze za službu kterou nekoná tak okrádá toho kdo mu tu službu platí.
A ten co okrádá, se jmenuje jak, zloděj ?

Jenže nějde jen o můj případ, dnes je na Internetu na PPL již ohromné množství stížností.

To půjde takhle do nekonečna ?


Produkt

naprosto neúnosný způsob a přístup


Požadované řešení

Rozpustit tuto naprosto nesolidní společnost.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 16:52, před 4 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.6.2021 15:48, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2021 11:30, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.