Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den, objednal jsem si zkušební balení PromanPlus, bohužel mi nic nedorazilo. Po mém dotazu emailem mi bylo sděleno, že se jedná o systémovou chybu a že si mám vytvořit novou objednávku. Tak jsem to vyzkoušel, ale systém mně nepustil, prý na mé jméno již byla objednávka vytvořena. Tak jsem psal další email s dotazem jak tenhle problém vyřešit a dostalo se mi stejné odpovědi. Po mém třetím dotazu, kde jsem se ptal jak mám konkrétně postupovat mi bylo odpovězeno, že jak postupovat mi bylo napsáno v předešlých emailech... Děláte si ze mně srandu? Může mi konečně někdo říct jak postupovat při nedodané objednávce když novou vytvořit nelze?
Richard Fülöp
https://www.promanplus.cz/
Zaslání zkušebního balení na moji adresu.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.
Vážený pane Fülöpe,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Předně bychom chtěli odmítnout, že by se jednalo o systémovou chybu. Vaše objednávka nebyla realizována z důvodu toho, že do objednávky ProMan Plus byla zadána emailová adresa, na kterou v minulosti objednala jiná osoba v rozporu s našimi obchodními podmínkami větší množství vzorků. NaturaMed si v obchodních podmínkách vyhrazuje právo neuzavřít kupní smlouvu, k čemuž ve Vašem případě došlo. Celou záležitost jsme interně prošetřili a pokud stále máte zájem, umožníme Vám odběr uvedeného zboží. Prosím, informujte nás na emailové adrese odblokovani@naturamed.cz.
Děkujeme a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.