Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#50654Nedodaná objednávka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.05.2021, před 4 lety

Richard Fülöp

Znění stížnosti

Dobrý den, objednal jsem si zkušební balení PromanPlus, bohužel mi nic nedorazilo. Po mém dotazu emailem mi bylo sděleno, že se jedná o systémovou chybu a že si mám vytvořit novou objednávku. Tak jsem to vyzkoušel, ale systém mně nepustil, prý na mé jméno již byla objednávka vytvořena. Tak jsem psal další email s dotazem jak tenhle problém vyřešit a dostalo se mi stejné odpovědi. Po mém třetím dotazu, kde jsem se ptal jak mám konkrétně postupovat mi bylo odpovězeno, že jak postupovat mi bylo napsáno v předešlých emailech... Děláte si ze mně srandu? Může mi konečně někdo říct jak postupovat při nedodané objednávce když novou vytvořit nelze?

Richard Fülöp


Produkt

https://www.promanplus.cz/


Požadované řešení

Zaslání zkušebního balení na moji adresu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2021 09:51, před 4 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
14.5.2021 14:49, před 4 lety

Vážený pane Fülöpe,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Předně bychom chtěli odmítnout, že by se jednalo o systémovou chybu. Vaše objednávka nebyla realizována z důvodu toho, že do objednávky ProMan Plus byla zadána emailová adresa, na kterou v minulosti objednala jiná osoba v rozporu s našimi obchodními podmínkami větší množství vzorků. NaturaMed si v obchodních podmínkách vyhrazuje právo neuzavřít kupní smlouvu, k čemuž ve Vašem případě došlo. Celou záležitost jsme interně prošetřili a pokud stále máte zájem, umožníme Vám odběr uvedeného zboží. Prosím, informujte nás na emailové adrese odblokovani@naturamed.cz.

Děkujeme a přejeme hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 10:17, před 4 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.7.2021 22:05, před 3 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.