Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Píši ohledně zásilky DR0121318596X. Tuto zásilku mi odesílatel zasílal 22. 11. a zaplatil poštovné 160,-, aby zásilka dorazila do 25.11. Dnes je 26.11. a balíček stále nedorazil.
Na internetovém sledování zásilky je uvedeno, že adresát nebyl zastižen, ale jsem celý den doma s angínou a nikdo zde nebyl, dokonce ani výzva k vyzvednutí zásilky ve schránce není.
Operátorka call centra mi poskytla kontakt na Depo Brno 72, kde mi ale ani na jednom z uvedených telefonních čísel nebyl po usilovném půlhodinovém volání nebyl nikdo schopen zvednout telefon.
Po telefonátu na pobočku jsem byla informována, že balík je na pobočce, ovšem mi nebylo objasněno počínání kurýra, který se ani nepokoušel zazvonit. Informace Track Trace jsou tedy zkreslené, aby nebyla ČP poškozena. K dispozici mám fotografii podacího lístku i informace balíčku na Track Trace.
DR0121318596X
Byla bych ráda, aby byla výše poštovného navrácena. 160,- je přeci dost vysoká částka na to, aby člověk čekal na doručení déle, než se standardním poštovným.
|
Tweet |
Pokud pošta nedodá Balík do ruky, lze telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma. Informování o uložení zásilky se považuje za splnění povinnosti dodat balík včas. V takovém případě je proto nutné namítnout, že se poštovní doručovatel nepokusil o dodání zásilky. Děje-li se tak opakovaně, podejte současně i podnět Českému telekomunikačnímu úřadu k provedení kontroly.
Není-li splněno deklarované datum dodání balíku, vzniká nárok na vrácení části ceny. Podnik v takovém případě vrací část ceny tomu, kdo ji podniku uhradil. Ten, komu má být cena nebo její část vrácena, je oprávněn požadovat, aby byla vyplacena jiné jím určené
osobě.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.