Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Měla jsem aktivovaný balíček jehož součástí bylo neomezené volání a 1 GB dat. Byl placen kartou TZV DIGI balíček. Balíček mi byl zrušen předčasně. Z toho důvodu mi bylo okamžitě strženo 29 Kč za internet a cca 50 Kč za hovory. Tvrdili mi, že jsem si balíček deaktivovala sama (což není pravda, ale budiž) v mobilní aplikaci a (a to je důležité) cituji "U balíčku aktivovaných pomoci DIGI nastavením deaktivace se balíček ukončí ihned". Toto jsem u nich na webu nikde nenašel. Z dřívějška jsem měla zkušenost, že balíček doběhne do konce, jen se neobnoví. Reklamace byla podána 26.4. zamítnuta 27.4. Tak jsem jejich zamítnutí reklamace zkousla. Dnes 14.5. jsem rušila jiný DIGI balíček. Jaké bylo moje překvapení, když balíček byl deaktivován, avšak běžel až do vypršení jeho platnosti. Paní na chatu mi opět tvrdila "Nyní byla deaktivace ke konci platnosti, minule byla ihned". V aplikaci však žádná volba k deaktivaci ihned není! Nemohl jsem tedy tedy zadat deaktivaci ihned. Nyní cituji hlavní část Chatu.
Já: "Tak ještě jednou. Dne 26. 4. 2021 jsem deaktivovala balíček stiskem tlačítka deaktivovat v aplikaci. Balíček jste okamžitě zrušili a hned mi také strhli 29 Kč za internet.. Dnes jsem deaktivovala balíček stiskem tlačítka deaktivovat balíček čeká na vypršení jeho platnosti. Vy v tom nevidíte nic zvláštního? Chci otevřít znovu původní reklamaci a vysvětlit výše popsanou nesrovnalost."
Odpověď "Já tomu rozumím, ale vyjádření bylo už dne 27.4.2021, že Vám nemůžeme v reklamaci vyhovět a to i nyní, omlouvám se, ale nyní nebude Vaše reklamace prozákaznicky uznána."
Tvrdím, že mi reklamaci zamítli na základě lživého tvrzení.
DIGI Balíček neomezeně 1000, předčasné ukončení
Neoprávněně strženo 29 Kč - internet, 18,63 Kč - hovor a 40,58 Kč - hovor. Dohromady tedy žádám o vrácení 88,21 Kč
|
Tweet |
V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.