Počet nahlášených stížností: | 19 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
20.04.2021 Jsem si na dobírku pře internet objednal dvě pamětní medaile.
Císař Karel IV (v hodnotě 490kč) a Pamětní medaile Karel IV v hodnotě (199kč).
Dnes 15.5.2021 jsem obdržel další zobrazujícího Afonse Muchu (v hodnotě 1079kč) kterou jsem si neobjednal.
Jak jsem pří prohlížení internetu zjistil tak jsem zhřejmě naletěl a neuváženě jsem objednal celou kolekci. Mám teď jen obavy kolik mincí my ještě přijde. Doručené zaplatím ale nemám zájem o další mince.
odeslal jsem společnosti Národní pokladnice s.r.o. e-mail se žádostí o ukončení odběru kolekce a výmaz mých osobních údajů.
Pamětní medaile Karel IV, Císař Karel IV na pamětní medaili v nejvyšší mincovní kvalitě
Žádám o výmaz osobních údajů, nesouhlasím dále se zasíláním jakéhokoliv zboží či reklamních a dalších nabídek
|
Tweet |
Pokud si spotřebitel objednal pouze dvě konkrétní mince, není povinen vracet ani platit další zasílané zboží. Pouhým ustanovením obchodních podmínek nelze rozšířit smlouvu na celou kolekci.
Pokud spotřebiteli přijde neobjednané zboží s tím, že jej má zaplatit, chrání jej ustanovení § 1838 občanského zákoníku. To uvádí, že dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.
Pokud spotřebitele zasílání mincí obtěžuje, doporučujeme zaslat prodejci žádost o odstranění osobních údajů z jeho databáze. Spotřebitel může nevyžádané zboží vrátit zpět. Není to však jeho zákonná povinnost.
V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.