Společnost


Národní Pokladnice s.r.o.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#50679Matení zákazníka, snaha o zasílání neobjednaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 13 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2021, před 4 lety

Libor Břoušek

Znění stížnosti

Dobrý den,

20.04.2021 Jsem si na dobírku pře internet objednal dvě pamětní medaile.
Císař Karel IV (v hodnotě 490kč) a Pamětní medaile Karel IV v hodnotě (199kč).

Dnes 15.5.2021 jsem obdržel další zobrazujícího Afonse Muchu (v hodnotě 1079kč) kterou jsem si neobjednal.

Jak jsem pří prohlížení internetu zjistil tak jsem zhřejmě naletěl a neuváženě jsem objednal celou kolekci. Mám teď jen obavy kolik mincí my ještě přijde. Doručené zaplatím ale nemám zájem o další mince.

odeslal jsem společnosti Národní pokladnice s.r.o. e-mail se žádostí o ukončení odběru kolekce a výmaz mých osobních údajů.


Produkt

Pamětní medaile Karel IV, Císař Karel IV na pamětní medaili v nejvyšší mincovní kvalitě


Požadované řešení

Žádám o výmaz osobních údajů, nesouhlasím dále se zasíláním jakéhokoliv zboží či reklamních a dalších nabídek


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2021 11:36, před 4 lety

Pokud si spotřebitel objednal pouze dvě konkrétní mince, není povinen vracet ani platit další zasílané zboží. Pouhým ustanovením obchodních podmínek nelze rozšířit smlouvu na celou kolekci.

Pokud spotřebiteli přijde neobjednané zboží s tím, že jej má zaplatit, chrání jej ustanovení § 1838 občanského zákoníku. To uvádí, že dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky a ujal-li se spotřebitel držby, hledí se na spotřebitele jako na poctivého držitele. Spotřebitel nemusí na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět.

Pokud spotřebitele zasílání mincí obtěžuje, doporučujeme zaslat prodejci žádost o odstranění osobních údajů z jeho databáze. Spotřebitel může nevyžádané zboží vrátit zpět. Není to však jeho zákonná povinnost.

V případě podezření na klamavé obchodní praktiky (agresivní obchodní praktiky) lze podat podnět k prošetření České obchodní inspekci. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 10:12, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.7.2021 11:02, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.