Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#5068Reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 28 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.11.2014, před 10 lety

Pavel Planer

Znění stížnosti

Dobrý den, nechával jsem reklamovat svuj mobilní telefon, protože se neustále zasekával a jediná možnost jak mobil znovu rozchodit byla vyndat a vložit baterii z mobilu a znova mobil zapnout. Servis Britex, do kterého O2 mobil posílali žádnou vadu nezjistil. Při předání mobilu od O2 jsem zjistil, že mám prasklý umělý rámeček okolo displeje ( jednalo se o mobilní telefon Samsung Galaxy S3 ). Reagoval jsem ihned, že jsem prasklý rámeček před reklamací neměl a nebylo to psáno ani ve smlouvě o provedení reklamace. Na prodejně mi řekli, že je to tvrzení proti tvrzení,ale že mobil pošlou zpět do servisu, ale že mi reklamaci nemusí uznat. Po 14ti dnech mi přišel mobil opravený a v servisnim protokolu bylo napsáno:

Popis opravy: Uvedená vada byla shledána. Výměna elektronického komponentu. Provedena oprava zařízení. Telefon uveden do továrního nastavení.


Chci se zeptat, zda se toto počítá do uznané reklamace, pokud v servisním protokolu nebylo žádné jiné vyjádření.


Produkt

Samsung Galaxy S3


Požadované řešení

Mám uznané 3 reklamace + tuto o které vám píši. Chci se zeptat zda mám právo odstoupit od smlouvy (vrácení peněz).


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.11.2014 10:49, před 10 lety

Spotřebitel nemá právo od smlouvy odstoupit zpětně. Nárok na odstoupení musí být vždy uveden při uplatnění reklamace. Pokud se znovu objeví vada a dosavadní vady byly vždy odstraněny opravou, může spotřebitel v prokolu o uplatnění reklamace požadovat vrácení peněz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.11.2014 18:02, před 10 lety

Dobrý den,

v zákonné lhůtě odpovědnosti za vady je možné zařízení vyměnit či vykoupit pokud se jedná o následující vady: 3 nebo více opakovaných závad stejného typu, 4 nebo více opakovaných závad různého typu, zařízení je neopravitelné. Všechny vady musí být potvrzeny autorizovaným servisním střediskem a na konečné posouzení pro výměnu nebo odstoupení od kupní smlouvy je nutné zařízení vždy odeslat na autorizované servisní středisko.

S přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2015 14:38, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.