Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Jednalo se o reklamaci multifunkcniho hrnce, konkretne ulomene zobacky zavirani, kdy hrnec jiz nemohl plnit svou funkci. Tu samou zavadu jsem reklamovala na stejnem vyrobku(naprosto totozna situace) jiz jednou, byl mi vypsan dopropis a ja si tentyz vyrobek koupila znovu. Zavada se po case opakovala, ovsem Alza.cz tentokrat reklamaci zamitla, ze se jedna o mechanicke poskozeni(opakuji, ze ta sama zavada byla na predchozim vyrobku uznana). Emailova komunikace s Alzou probehla pouze ve stylu "mechanicke poskozeni, bohuzel". Kontaktovala jsem proto vyrobce, ktery obratem vyresil opravu v ramci reklamace.
Mutlifunkcni hrnec Philips
Sleva na dalsi nakup
|
Tweet |
Pokud byla reklamace prodávajícím zamítnuta a spotřebitelka by s tímto posouzením nesouhlasila, je možné, aby zamítnutí reklamace rozporovala.
Ze stížnosti nám ale vyplývá, že reklamace již byla vyřešena přímo s výrobcem a jediným problémem pro spotřebitelku zůstává postup prodávajícího. Dodáváme, že posouzení reklamace je individuální a může se tedy lišit, jak ji vyřeší prodávající a jak přímo výrobce. Nemusí se tak nutně jednat o porušení smluvní povinnosti prodávajícího.
Ponecháváme zde prostor pro případnou reakci prodávajícího.
Dobrý den, mrzí mě, pokud paní Procházková není spokojena s vyřízením reklamace. Reklamace ASRE21347473 byla zaslána na posouzení do autorizovaného servisu s popisem závady a byla vyřízena řádným způsobem. Reklamace byla v servisu zamítnuta z důvodu zjištěného mechanického poškození. Každý případ se posuzuje individuálně a záleží i na drobných rozdílech ve stavu produktu a stop poškození/vady. Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den, Marek, péče o zákazníky
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby se mohla ke stížnosti vyjádřit.
Hodnocení: