Společnost


Alza.cz a.s.

Počet nahlášených stížností:1366
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:35
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 305 stížnostech.

#50683Neuznana reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2021, před 4 lety

Barbora Prochazkova

Znění stížnosti

Jednalo se o reklamaci multifunkcniho hrnce, konkretne ulomene zobacky zavirani, kdy hrnec jiz nemohl plnit svou funkci. Tu samou zavadu jsem reklamovala na stejnem vyrobku(naprosto totozna situace) jiz jednou, byl mi vypsan dopropis a ja si tentyz vyrobek koupila znovu. Zavada se po case opakovala, ovsem Alza.cz tentokrat reklamaci zamitla, ze se jedna o mechanicke poskozeni(opakuji, ze ta sama zavada byla na predchozim vyrobku uznana). Emailova komunikace s Alzou probehla pouze ve stylu "mechanicke poskozeni, bohuzel". Kontaktovala jsem proto vyrobce, ktery obratem vyresil opravu v ramci reklamace.


Produkt

Mutlifunkcni hrnec Philips


Požadované řešení

Sleva na dalsi nakup


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2021 13:33, před 4 lety

Pokud byla reklamace prodávajícím zamítnuta a spotřebitelka by s tímto posouzením nesouhlasila, je možné, aby zamítnutí reklamace rozporovala.

Ze stížnosti nám ale vyplývá, že reklamace již byla vyřešena přímo s výrobcem a jediným problémem pro spotřebitelku zůstává postup prodávajícího. Dodáváme, že posouzení reklamace je individuální a může se tedy lišit, jak ji vyřeší prodávající a jak přímo výrobce. Nemusí se tak nutně jednat o porušení smluvní povinnosti prodávajícího.

Ponecháváme zde prostor pro případnou reakci prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
22.5.2021 19:53, před 4 lety

Dobrý den, mrzí mě, pokud paní Procházková není spokojena s vyřízením reklamace. Reklamace ASRE21347473 byla zaslána na posouzení do autorizovaného servisu s popisem závady a byla vyřízena řádným způsobem. Reklamace byla v servisu zamítnuta z důvodu zjištěného mechanického poškození. Každý případ se posuzuje individuálně a záleží i na drobných rozdílech ve stavu produktu a stop poškození/vady. Děkuji za pochopení a přeji Vám pěkný den, Marek, péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2021 16:22, před 4 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, aby se mohla ke stížnosti vyjádřit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
26.5.2021 21:40, před 4 lety


Barbora Prochazkova

Hodnocení: