Počet nahlášených stížností: | 40 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den.
Ihned po obdržení výrobku stimulátoru nohou,byl tento již vadný.
Začal jsem to okamžitě řešit,reklamovat.
Jediné,co mi poslali přes e-mail,bylo číslo reklamace 1570 a identifikační číslo obchodu 92892888.
Žádal jsem adresu,kam vadný výrobek poslat,dostalo se mi pouze odkazu na štítek,který ovšem součásti zásilky nebyl.
Opakovaná komunikace nic nového nepřinesla a tak vše uvízlo na mrtvém bodě!
Číslo faktury:CZ-MK-25431
Uschované e-maily dokládají naší komunikaci.
Je velká nemožnost poznat podvodné e-shopy pro nás laiky.
Moc děkuji za pomoc,pokud bude potřeba,rád na vše odpovím.
Pištěk Richard
Vrácení peněz
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány, je věc vadná. Má-li věc vady, může spotřebitel v tomto konkrétním případě žádat dodání nové věci. Není-li to možné, může spotřebitel od smlouvy odstoupit. Místo výše uvedených způsobů může spotřebitel taktéž žádat přiměřenou slevu.
Vzhledem k tomu, že smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Prodávající má na svých webových stránkách uvedený kontaktní e-mail, na který se je možné se s tímto požadavkem obrátit: info@gajoshop.cz. Viz https://gajoshop.cz/returns-refunds.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitel možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.