Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.5.2021 mi nebyl dorručen důchod. Celý den jsem čekal na doručovatele.
V poštovní schránce nebyl uloženo upozornění o uložení zásilky. Toto uvádím proto, aby nebylo uvedeno zdůvodnění zcela lživé, že se doručovatel nemohl dozvonit.
Žádám o sdělení výsledku projednání a informaci, kde mi uhradí náklady vzniklé pozdním dodáním důchodu.
Při opětovném doručování žádám o uvědomění času doručení na telefon viz osobní údaj. Nemám tolik času, abych od rána do večera čekal na doručovatele (uhradí mi pošta tuto dobu čekání na doručovatele?).
starobní důchod - doručení!
Projednání odpovědných pracovníků nekvalitní práce stejně jako velké nehody.
|
Tweet |
Zákazník má možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.