Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#50694Predčasné vrátená zásilka č. z. NB3530063190U

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 11 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2021, před 4 lety

Anna Kováčová

Znění stížnosti

Mala som balík v balikovne Tabak, Štefánikova 42, Praha 5, do 15.5.21. Bola som pre balík 15. 5.21, ale už tam nebol.
Medzi tým som ho online zaplatila. Prosím o vrátenie balíka na moju adresu (viz referenční údaj).


Požadované řešení

Vrátenie balíku na moju adresu- Nad Santoškou 27 Praha


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2021 13:02, před 4 lety

Máme za to, že pokud prodávající uvede, že věc bude na dohodnutém místě uskladněna do určitého data (15.5.), má povinnost zajistit, aby věc byla na daném místě uskladněna a připravena k vyzvednutí spotřebitelem i tento den.

Z § 2159 odst. 2 občanského zákoníku vyplývá, že i kdyby dohodnutá doba uskladnění věci byla do 14.5. (tj. ne včetně 15.5.), přesto by prodávající měl po přiměřenou dobu (což jeden den podle našeho názoru je) uskladnit věc, za což by pak ale prodávající mohl požadovat úplatu.

Spotřebitel by tak mohl požadovat opětovné plnění a žádat doručení věci. Pokud k doručení věci nedojde, může spotřebitel odstoupit od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a požadovat zpět kupní cenu.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 09:25, před 4 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2021 13:26, před 3 lety

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.