Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Před několika lety jsem si koupil/objednal placenou službu Uvítací melodie. V poslední době mě upozornili volající na mé číslo, že na začátku uvítací melodie je reklama: "Chcete-li stejnou uvítací melodii, stiskněte hvězdičku." Každý, kdo mi volá neuslyší ani vyzváněcí tón, ani uvítací melodii, ale tuto hlášku, po které se teprve ozve to, co jsem si objednal, tedy uvítací melodie. Několikrát jsem si stěžoval formou chatu na webu společnosti nebo na lince 800020202, kde reklamu zablokovali, ale za pár dní bylo vše zpět. Vzhledem k tomu, že jde o placenou službu, a při koupi jsem nebyl upozorněn na to, že se může na začátku objevovat reklama, jsem i dnes znovu volal na linku 800020202. Operátor byl velmi arogantní a snažil se mi vysvětlovat, že je to normální. Pokud by společnost O2 nabízela uvítací melodie s reklamou zdarma, asi by to normální bylo. Když si však zákazník objedná uvítací melodii, nemůže si tam přeci společnost sama vložit bez jeho vědomí reklamu! Zrovna nedávno jsem za službu zaplatil roční poplatek a každý měsíc další. Nyní jsem byl nucen uvítací melodie zrušit, protože prý nelze reklamu odstranit. Postup společnosti mi připadá přinejmenším neetický a jednání se zákazníky by mělo být změněno k lepšímu.
uvítací melodie
Přinejmenším by se společnost měla zákazníkům omluvit a službu oprostit od reklam, o kterých zákazník vlastně neví a dozví se teprve od volajícího, že se ozývá místo vyzvánění reklama. Pokud zákazníkovi vznikla škoda, měla by ji zákazníkovi vyrovnat, případně poskytnout např. odškodnění.
|
Tweet |
Vzhledem k tomu, že spotřebitel již službu zrušil, předáváme tuto stížnost společnosti jako podnět týkající se zákaznických služeb.
Vážený pane Tlustý,
velice se omlouvám, pokud ve vás komunikace s naší zákaznickou linkou či chatem zanechala negativní dojem. Také se omlouvám, jestliže vám byla poskytnuta informace, že není možné nabídku aktivace uvítací melodie blokovat, jelikož ta možnost zde je. Na vašem čísle jsem nyní blokaci nastavila.
Ráda bych vám jako řešení navrhla vrácení poplatku 50 Kč za 2 uvítací melodie. Tato částka vám byla z vašeho kreditu odečtena za roční předplatné.
Požádám o potvrzení, zda s výše uvedeným souhlasíte.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Vážená paní Drastichová, děkuji za vaší reakci. Nevím, jaký smysl má to, že jste mi nastavila blokaci aktivace uvítací melodie. Šlo o to, že se nevyžádaná reklama ozývala těm, kteří volali na mé číslo. A tomu prý zabránit nelze, jak mi bylo sděleno na chatu O2 a při komunikaci s operátory. S vaším řešením, vrácení ročního poplatku souhlasím, a děkuji. Uvítací melodie u O2 již používat nebudu. Také přeji příjemný den. N. Tlustý
Hezký den,
neporozuměli jsme si zcela správně, jelikož jsem měla na mysli, že jsem pro vás zajistila blokaci právě reklamní nabídky na začátku každé melodie, pokud byste se tedy rozhodl opět některou melodii využít, nebude se již volajícím na vaše číslo reklama na začátku znělky ozývat.
V tuto chvíli jsem také zadala požadavek na vrácení kreditu, během chvíle byste jej měl na vaší SIM zaznamenat.
V budoucnu se na nás můžete kdykoliv obrátit také zde: www.o2guru.cz/guru.
S pozdravem a přáním všeho dobrého v novém roce
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
Hodnocení:
Komentář: Úplně spokojen bych byl, kdyby k podobným problémům nedocházelo. U společnosti O2 jsou bohužel matoucí a nepřesné informace velmi časté.