Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#50706Pojistná událost - zamítnutí nároku na pojistné plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 5 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.05.2021, před 4 lety

Petra Bláhová

Znění stížnosti

Hlášeno přes zákaznickou linku O2.
Druh hlášené škody: nahodilé poškození
Popis události: Čas je orientační. Pojištěná měla zařízení položené na stole (přibližně 5 cm od okraje, celou plochou). Došlo k situaci, kdy zařízení začalo vibrovat díky hovoru a zařízení tím spadlo ze stolu na zem. Pojištěná během poškození byla mimo místnost.

Jednou bylo důvodem zamítnutí, že jsem uvedla, že mi příčina není známa. To je nepravda, nesouhlasila jsem. Podruhé bylo důvodem, že nebyl sdělen popis vzniku poškození - vibrující zařízení nemění na stole svou polohu (nepravda), událost nebyla objasněna, pád v důsledku vibrací je má domněnka. Opět jsem reagovala nesouhlasem.

O2 se odvolává na čl. 8 smlouvy - pojištěný je povinen uvést okolnosti, za jakých k události došlo, včetně příčiny vzniku. Jsem přesvědčena, že tento bod jsem splnila. Dále bych očekávala, že mě jako slabší stranu zaměstnanec na lince požádá o případné doplnění informací, tak aby odpovídaly čl. 8.


Produkt

Rámcová pojistná smlouva O2 HW 1/2015


Požadované řešení

Požaduji náhradu škody.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2021 15:49, před 4 lety

Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitelka může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto. Pokud spotřebitelka se zdůvodněním nesouhlasí, je vhodné proti výsledku šetření pojistné události uplatnit stížnost. Nebude-li spotřebitelka se stížností úspěšná, má možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné dohledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebitelce nepodařilo vyřešit spor přímo se společností.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2021 16:19, před 4 lety

Dobrý den,

mrzí mě, že jste měla důvod k vyjádření nespokojenosti při řešení pojistné události. O2 přímo pojistnou událost nevyřizuje. V rámci uzavřené pojistné smlouvy a nahlášené pojistné události posuzuje vše samotná pojišťovna, která následně zasílá vyjádření.
V případě, že vyjádřením k pojistné události nesouhlasíte, je potřeba se obrátit na tyto uvedené kontakty: https://www.o2fs.cz/contacts

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2021 07:22, před 4 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.9.2021 09:00, před 3 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.