Počet nahlášených stížností: | 787 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Nějaký zaměstnanec, který podle mě nemá v takové firmě co dělat,mi poslal balík ve kterém byla zásilka pro někoho úplně jiného i jiná faktura. Což byl teprve začátek problému. Ihned jsem kontaktoval Lidl, přes telefon. Byl mi zaslán formulář pro zpětné vrácení. Musel jsme na vlastní náklady dopravit balík na PPL Parcel shop. A ještě 29.4. byl balík odeslán na pobočku Lidl Česká republika. Do dnes tj. 18.5. nemám peníze na účtu. A to mi 7.5. bylo po naléhání sděleno e-mailem, že mi následují den budou peníze zaslány. Šílené jednání. Kontaktoval jsem Lidl několikrát i následující dny. Ale už se nikdo neozval. Kontaktoval jsem dále i ČOI a včera jsem podal i oznámení na Policii ČR. Tak snad se bude něco dít. S takovýmto jednáním by měli Lidlu zakázat provozovat e-shop.
Zásilka č. 3250597956
Chci pouze vrátit své peníze. Už u nich nikdy nic neobjednám. Nejhorší e-shop v Česku.
|
Tweet |
Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky, nemusí spotřebitel na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Pokud tak přesto učiní, má nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů, tzn. na náhradu nákladů vynaložených na přepravu věci zpět k prodejci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro naši reakci. Děkujeme Lidl.
Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.
Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.
Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Spotřebitel má možnost dalšího postupu, který je popsán v našem prvním vyjádření v této věci, tzn. může kontaktovat oddělení ADR České obchodní inspekce.