Společnost


Lidl Česká republika s.r.o.

Počet nahlášených stížností:787
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

69%
31%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#50708Nevrácení peněz za chybnou objednávku.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
18.05.2021, před 4 lety

Tomáš Zadžora

Znění stížnosti

Nějaký zaměstnanec, který podle mě nemá v takové firmě co dělat,mi poslal balík ve kterém byla zásilka pro někoho úplně jiného i jiná faktura. Což byl teprve začátek problému. Ihned jsem kontaktoval Lidl, přes telefon. Byl mi zaslán formulář pro zpětné vrácení. Musel jsme na vlastní náklady dopravit balík na PPL Parcel shop. A ještě 29.4. byl balík odeslán na pobočku Lidl Česká republika. Do dnes tj. 18.5. nemám peníze na účtu. A to mi 7.5. bylo po naléhání sděleno e-mailem, že mi následují den budou peníze zaslány. Šílené jednání. Kontaktoval jsem Lidl několikrát i následující dny. Ale už se nikdo neozval. Kontaktoval jsem dále i ČOI a včera jsem podal i oznámení na Policii ČR. Tak snad se bude něco dít. S takovýmto jednáním by měli Lidlu zakázat provozovat e-shop.


Produkt

Zásilka č. 3250597956


Požadované řešení

Chci pouze vrátit své peníze. Už u nich nikdy nic neobjednám. Nejhorší e-shop v Česku.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2021 15:15, před 4 lety

Dodal-li podnikatel spotřebiteli něco bez objednávky, nemusí spotřebitel na své náklady podnikateli nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Pokud tak přesto učiní, má nárok na náhradu účelně vynaložených nákladů, tzn. na náhradu nákladů vynaložených na přepravu věci zpět k prodejci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.6.2021 12:45, před 4 lety

Prosíme o uzavření z důvodu dlouhé časové prodlevy vzniklé od přijetí zprávy, uplynula lhůta pro naši reakci. Děkujeme Lidl.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.6.2021 11:04, před 4 lety

Vyjádření společnosti vykládáme tak, že lhůta, která dle společnosti uplynula, je její vlastní interní lhůta, kterou si sama stanovila pro případy smírného řešení sporů.

Pro úplnost dodáváme, že neuplynula lhůta, kterou společnosti v rámci služby VašeStížnosti.cz poskytujeme my. Stížnost je, resp. do dnešního dne byla, stále otevřená a společnost měla možnost věcně reagovat, což neučinila, resp. odmítla učinit. Stížnost byla zpracovaná dle pravidel služby VašeStížnosti.cz bezodkladně po jejím přijetí.

Z tohoto důvodu stížnost uzavíráme bez dosažení dohody. Spotřebitel má možnost dalšího postupu, který je popsán v našem prvním vyjádření v této věci, tzn. může kontaktovat oddělení ADR České obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.